۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۰۳۰
حجت‌الاسلام و المسلمین ‌فاضل لنکرانی:

رمز موفقیت دولت ها ارتباط قوی با علما و حوزه های علمیه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین جواد فاضل لنکرانی در دیدار دکتر رضایی رمز موفقیت دولت ها را ارتباط قوی با علما و حوزه های علمیه معرفی کرد.
رمز موفقیت دولت ها ارتباط قوی با علما و حوزه های علمیه است
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین ‌محمد جواد فاضل لنکرانی امروز در دیدار دکتر محسن رضایی گفت: هر دولتی اگر بخواهد موفق شود و به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب جامع عمل بپوشاند، باید ارتباط تنگاتنگ با علما و بزرگان حوزه داشته باشد. و مشی سیاسی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، شاهد بسیار خوبی بر این ادعا است.
 
وی در ادامه افزود: نظام ما با حقیقت دین گره خورده و حقیقت دین با روحانیت و مرجعیت گره خورده است. اگر پشتوانه نظام را توجه کنیم آینده برای حرکت روشن خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی ابراز داشت:‌ در سی سال پس از انقلاب موفقیت‌های بزرگی داشته‌ایم، استقرار نظام و ولایت فقیه قدم بزرگی بود که از سوی امام برداشته شد و به خوبی تثبیت شده است که می‌تواند الگویی برای همه نظام‌ها قرار گیرد.
 
 وی بیان داشت: متأسفانه در بُعد مدیریتی اجرایی کشور ما هنوز الگوی مناسب و قابل ارائه نداشته‌ایم. دولت‌های ما اساس کارشان بر خدمت بوده؛ اما از جهت مدیریت قابلیت ارائه نداشته و نداریم، و نمی‌توانیم با این مدیریت کشور را اداره کنیم تا چه رسد فراتر از کشور. در مدیریتی که از نخبگان،‌ نیروهای مختلف و طیف‌های گوناگون ارکان نظام بهره گرفته نشود؛ پیدا است، نمی‌تواند الگوی صحیح مدیریتی باشد.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگر به سخنان دکتر رضایی اشاره کرد و اظهار داشت: فکر شما را تحسین می‌کنم؛ زیرا استفاده از همه نیروهای اصیل که همه بحران‌های انقلاب را دیده‌اند و برای استمرار انقلاب دل سوزانده‌اند، بسیار ارزنده است و به نظرم یکی از راه‌های بسیار خوب، ایجاد دولت ائتلافی است تا از همه نیروهای کارآمد و مؤثر استفاده شود.
 
وی در پایان افزود: حضور شما را در این صحنه مغتنم می‌شماریم. شما از چهره‌ها هستید. امیدواریم براساس تکلیفی که بر شما آمده حضور پیدا کنید و برای موفقیت حضور شما دعا می‌کنیم.
ارسال نظرات