۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۰۱۵۵۷
مدیر مدرسه علمیه امام صادق اهواز:

راهیان نور حرکت بسیار خوبی برای آشنایی با سیره شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه عملیه امام جعفر صادق (ع) اهواز با اشاره به حضور مردم ایران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان گفت: راهیان نور حرکت بسیار خوبی برای آشنایی با سیره شهدای گلگون کفن خواهد بود.
کاروان راهيان نور

حجت الاسلام عبدالصادق حردان، مدیر مدرسه عملیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اعلام رضایت رهبر معظم انقلاب از برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما باید نسل جدید خود را با زندگی شهدای والامقام آشنا کنیم.

 

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: شهیدان گلگون کفن، جان خود را برای برپا شدن پرچم حق فدا کردند؛ بنابراین ما باید آنان را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم که یکی از بهترین راه‌های آن برگزاری اردوهای راهیان نور است.

 

مدیر مدرسه عملیه امام جعفر صادق (ع) اهواز به برگزاری اردوی راهیان نور این مدرسه اشاره کرد و گفت: در این اردوی نورانی جمعی از طلاب و روحانیان به همراه خانواده هایشان از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

 

اعزام 80 طلبه به مناطق عملیاتی

همچنین حجت الاسلام امیرحسین مهدی پور، معاون تهذیب مدرسه عملیه امام جعفر صادق (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار این خبرگزاری از اعزام جمعی از طلاب و روحانیان این مدرسه علمیه به یادمان های شهدا خبر داد و تصریح کرد: شرکت کنندگان در ابتدای این اردوی معنوی در معراج شهدای اهواز حضور یافتند و شهدای تازه تفحص شده را زیارت کردند.

 

وی به اعزام 40 نفر از طلاب پایه های یک تا هفت مدرسه عملیه امام جعفر صادق (ع) اهواز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین جمعی از طلاب متاهل، اساتید و کارمندان این مدرسه علمیه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 

معاون تهذیب مدرسه عملیه امام جعفر صادق(ع) اهواز حضور در منطقه عملیاتی فکه را یکی از برنامه های اردوی راهیان نور طلاب و روحانیان این مدرسه علمیه بیان کرد و افزود: در این یادمان، محل شهادت شهدای عملیات والفجر هشت، شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم و شهید سعید یزدان‌پرست را زیارت کردیم.

 

وی یکی دیگر از برنامه های اردوی راهیان نور مدرسه عملیه امام جعفر صادق(ع) اهواز را زیارت حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شوش عنوان کرد و گفت: طلاب و روحانیان همچنین در یادمان عملیات فتح المبین حضور یافتند و شهدای گمنام این منطقه را زیارت کردند.

 

حجت الاسلام مهدی پور به بیان دیگر برنامه های دیگر اردوی راهیان نور پرداخت و ابرازداشت: طلاب و روحانیان مدرسه عملیه امام جعفر صادق (ع) اهواز از کانال کمیل نیز بازدید کردند.

 

وی در پایان بیان داشت: حدود 80 نفر از طلاب علوم دینی مدرسه عملیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، کارمندان و خانواده های آنان به مناطق عملیاتی اعزام شدند./945/ت303/ب

ارسال نظرات