۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۹۰۲۸۰
استاندار قم مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد شغل بر اساس ظرفیت‌های هر استان

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با بیان این‌که طی 8 سال گذشته تلاش‌های فراوانی برای ایجاد کار، اشتغال و زمینه‌های توسعه خدمت انجام گرفته است، خواستار سهمیه بندی مشخص با توجه به ظرفیت و آمایش هر استان در زمینه اشتغال شد.
کرم رضا پيريايي استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرم رضا پیریایی استاندار قم در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نخستین دوره مسابقات ترتیل قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در کشور جزء بهترین امور است.
وی با بیان این‌که عمل به قرآن باید سرلوحه زندگی افراد قرار گیرد، ابراز کرد: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی نیز همین است که به قرآن عمل شود.
استاندار قم ادامه داد: موضوعات قرآنی که مورد مسابقه قرار گرفته است باید در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده شود.
پیریایی با بیان این‌که قرآن مالامال از هدایت و عنایت به بشر است، افزود: امیدواریم جامعه کارگری که در حال خدمت به جامعه هستند، قرآن در تمام زندگی آنها ظهور و بروز داشته باشد.
وی با تأکید بر اهتمام دولت گذشته به ایجاد اشتغال، خاطرنشان کرد: طی 8 سال گذشته تلاش‌های فراوانی برای ایجاد کار، اشتغال و زمینه‌های توسعه خدمت انجام گرفته است.
استاندار قم ادامه داد: این‌که برای هر استان سهمیه‌ای قائل می‌شدند تا آن سهمیه تدارک شود و طی سال به سرانجام برسد، امری پسندیده و مسابقه خیر و برکتی بود که شکل گرفته بود.
پیریایی خواستار سهمیه بندی مشخص برای هر استان در زمینه ایجاد اشتغال شد و گفت: این موضوع می‌تواند به دستور شورای اشتغال اضافه شود تا با نگاه به آمایش و ظرفیت‌های هر استان، شغل ایجاد شود.
استاندار قم در پایان گفت: همه باید به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که از نقاط قوت گذشته ذکر خیر به عمل بیاید و نقاط ضعف نیز برطرف شود، توجه کنند./927/پ202/ی
ارسال نظرات