۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۴۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تکلیف گرایی در رفتار مرحوم عسکراولادی مشهود بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مرحوم عسگراولادی را ذوب در ولایت دانست و گفت: مرحوم عسگراولادی با انس با قرآن و تسلط بر بکارگیری آن در راهیابی های فرهنگی و اخلاق نیکو و خالصانه و شناخت بی نظیرش از تاریخ اسلامی همیشه و در همه ادوار تأثیرگذار، الهام بخش و الگوی تواضع بود.
حجت الاسلام اروجي ، مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز، در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی که در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد، با اشاره به خلوص مرحوم عسگراولادی اظهار داشت: مرحوم عسگراولادی اخلاق در عمل داشت و تا آخر خط در راه ارزش های اسلام و انقلاب ایستادگی کرد و لحظه ای از امام و رهبری فاصله نگرفت.
 
حجت الاسلام اروجی، مرحوم عسگراولادی را ذوب در ولایت دانست و گفت: مرحوم عسگراولادی با انس با قرآن و تسلط بر بکارگیری آن در راهیابی های فرهنگی و اخلاق نیکو و خالصانه و شناخت بی نظیرش از تاریخ اسلامی همیشه و در همه ادوار تأثیرگذار، الهام بخش و الگوی تواضع بود.
 
وی تصریح کرد: این عبد صالح با کوله باری از جهاد و ایثار در ایام مبارزه با استبداد و طاغوت که یادآور ایام شکنجه و زندان طولانی بود، در دوران اوج گیری نهضت امام خمینی(ره) از زندان آزاد و نقش مؤثر در سازماندهی انقلاب و تأمین و تدارک راهپیمایی ها و حرکات عظیم اعتراضی علیه ستمگران را داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که مرحوم عسگراولادی سراپا مهیا برای فداکاری و خدمتگزاری به نظام بود، بیان داشت: مرحوم عسگراولادی در صحنه خدمتگزاری در جمهوری اسلامی، مرد تکلیف و فداکاری بود و دلبسته به پست و مقام نبود و دلبستگی او رضای حق و رضایت ولایت فقیه بود.
 
حجت الاسلام اروجی به فعالیت های سیاسی و حزبی مرحوم عسگراولادی اشاره کرد و افزود: در سیره مرحوم عسگراولادی حق طلبی، خیرخواهی، گذشت و فضایل اخلاقی برجسته بود به گونه ای که در فعالیت های سیاسی و حزبی، اخلاق محوری و تعامل و رقابت همراه با خفظ حرمت ها و رعایت اصول حاکم و خط اصلی انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می داد.
 
وی با اشاره به این که مرحوم عسگراولادی درک بالایی ازمسائل زمان خویش داشت و پاک زندگی کردن و ادب وی مورد تحسین همگان بود، افزود: نوع تدبیر مرحوم عسگراولادی می‌تواند برای سیاسیون الگو باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب گفت: خدمات مخلصانه و صادقانه وی باعث شد این فرد صبور مورد اعتماد امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شود و ما در نظام به وجود این افراد نیاز داریم.
/9457/
پ202/ب
ارسال نظرات