۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۸۶۲۱۱

برنامه های مدرسه علمیه امام صادق اهواز در سال تحصیلی جدید تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز به تشریح برنامه های این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید پرداخت.
حجت الاسلام صادق هردان، مدير مدرسه علميه امام جعفر صادق(ع) اهواز

حجت الاسلام صادق هردان، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: سال گذشته کلاس اخلاق به صورت هفتگی و با حضور آیت الله سید طیب موسوی، مؤسس این مدرسه علمیه برگزار می شد که در سال تحصیلی جدید برگزاری این کلاس ها ادامه خواهد یافت.

وی به اهمیت برگزاری کلاس های اخلاق ویژه طلاب اشاره و خاطر نشان کرد: در نظر داریم تا از اساتید کشوری نیز جهت برگزاری نشست های اخلاقی دعوت کنیم.

حجت الاسلام هردان با اشاره به راه اندازی واحد قرآن و عترت در سال گذشته اظهار داشت: در مسائل فرهنگی و قرآنی ایجاد انگیزه در بین جوانان مهم ترین اولویت است.

استاد حوزه علمیه اهواز به برگزاری جلسات قرآن در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: طلاب نیم ساعت قبل از خواب را در نمازخانه به قرائت قرآن می پردازند.

حجت الاسلام هردان با تأکید بر اهمیت ورود طلاب به عرصه مجازی تصریح کرد: ورود به فضای مجازی تخصص مهمی است که طلاب باید با آن آشنا شوند.

وی به بیان خاطره ای پیرامون جذابیت طلابی که با علم روز آشنا هستند پرداخت و گفت: بنده در اصفهان امام جماعت مسجدی بودم و برای آن ها کلاس الکترونیک گذاشتیم و بنده خودم مدرس بودم و در زمانی که رایانه های مسجد خراب می شد خود آن ها را تعمیر می کردم.

حجت الاسلام هردان به برگزاری برنامه آموزش نقد رسانه و فیلم در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز اشاره کرد و گفت: این کلاس ها با هدف توانایی طلاب در زمینه بررسی و نقد مسائل رسانه و فیلم برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)، در ادامه با اشاره به برگزاری کلاس های روانشناسی گفت: این کلاس ها پیرامون سبک زندگی اسلامی و ارتباط با جوانان برگزار می شود.

حجت الاسلام هردان از چاپ نشریه ای از سوی طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: درج اخبار مدرسه علمیه، بیان نکاتی پیرامون اهمیت علم افزایی و مسائل معرفتی و تربیتی از جمله مطالبی است که در این نشریه به چاپ می رسند./9464/ت302/غ

ارسال نظرات