۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۸۵۴۵۶
در رادیو معارف؛

آثار تواضع و فروتنی و پیامدهای تکبر و غرور بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه زنده «صبح روشن» به آثار تواضع و فروتنی و پیامدهای تکبر و غرور می‌پردازد.
آثار تواضع و فروتني و پيامدهاي تكبر و غرور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، «صبح روشن»، مجموعه برنامه‌ای است که در سه روز نخست هفته به صورت زنده به روی آنتن می‌رود تا ارزش‌های اخلاقی را ترویج و هنجارهای اجتماعی را نهادینه سازی و آسیب‌های رفتارهای عمومی را اصلاح کند. در هفته پیش رو، این برنامه به آثار تواضع و فروتنی و پیامدهای تکبر و غرور می‌پردازد.
کارشناسان این برنامه حجتالاسلام محمدحسن الهیفر کارشناس حوزه مباحث اخلاق و دکتر کیومرث فرح بخش دکترای راهنمایی و مشاوره به تبیین تعریف و جایگاه تواضع و فروتنی در اخلاقیات و آثار آن، مرز بین تواضع و حقارت و ذلت، عواملی که باعث ایجاد تواضع می‌شود، نشانه‌های انسان متواضع، تعریف تکبر و غرور و پیامد‌های آن، راهکارهای عملی از بین بردن غرور و افزایش تواضع پرداخته می‌شود.
برنامه زنده «صبح روشن» کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه‌کنندگی محمدحسن جلالی، دستیاری تهیه حمید علیخانی و گویندگی رضا ملایی سه روز اول هر هفته از ساعت 9 صبح تقدیم شنوندگان فرهیخته رادیو معارف می‌شود.
علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مباحث پخش شده این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «صبح روشن» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات