۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۸۲۷۵۴

فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان از آغاز فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در این استان خبرداد.
فرهنگ رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، شفیع آقا محمدیان با اعلام این خبر، افزود: با توجه به لزوم تقدیر و بزرگداشت هنرمندان فعال و متعهد در زمینه فرهنگ رضوی بر آن شدیم تا از محمد کاسبی، بازیگر خوشنام و متعهد سینمای کشورمان تجلیل کنیم.

 

وی دلیل انتخاب کاسبی را نقش آفرینی او در فیلم سینمایی «آسمان هشتم» عنوان کرد و افزود: در این فیلم محمد کاسبی با بازی در نقش یکی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) توانسته به خوبی از عهده نقش و القای حس معنوی آن برآید و بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.

 

آقا محمدیان خاطرنشان کرد: تجلیل از این هنرمند سینما و تلوزیون در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فیلمنامه نویسی رضوی انجام خواهد شد.

 

فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان آغاز شد

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان از آغاز فعالیت نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در این استان خبرداد.

 

خبات ساعدی، مدیر سرای زونامه نگاران کردستان گفت: ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان از مذاهب مختلف اسلامی به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) وصف ناشدنی بوده و مردمان این خطه در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان ارادت ویژه خویش را بارها و بارها به ساحت مقدس امام رضا(ع) در قالب آثار هنری و ادبی به همگان نشان داده‌اند.

 

وی افزود: در راستای ارادت به اهل بیت و به ویژه امام رضا(ع)، در اوایل تیرماه سال جاری و با مشارکت گسترده اصحاب رسانه استان، شاهد برپایی نخستین جشنواره استانی جلوه‌های فرهنگ رضوی در آیینه رسانه‌های استان بودیم و از همان تاریخ به بعد مقدمات راه اندازی کانون خبرنگاران رضوی استان میسر شد و به صورت رسمی این کانون فعالیت خود را هم اکنون آغاز کرد.

 

ساعدی افزود: مفتخریم که نخستین کانون خبرنگاران رضوی کشور در کردستان، فعالیت خود را آغاز کرده و امید است شاهد بازتاب گسترده عشق و ارادت ویژه مردم مسلمان کردستان نسبت به ساحت مقدس امام رضا(ع) و معرفی هرچه بیشتر نخبگان، هنرمندان و خادمان رضوی باشیم.

 

وی اظهار داشت: بازتاب گسترده اخبار، فعالیت ها و آداب و سنن مردم اهل سنت و اهل تشیع کردستان در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و خبرگزاری‌ها نمونه بارزی از تلاش‌ها و خدمات وصف‌ناشدنی خبرنگاران تلاشگر کردستان در این عرصه معنوی بوده و امید است با محوریت کانون خبرنگاران رضوی این مهم با انسجام هرچه بیشتری همراه شود./966/د102/ی

ارسال نظرات