۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۶۳۷۳۳
مدیر حوزه علمیه امام صادق جیرفت:

رییس جمهور آینده پایبند به اصول و ارزش های اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه امام صادق(ع) جیرفت گفت: رییس جمهور آینده باید مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب باشد و مواضع رهبری را رعایت کند.
انتخابات

حجت الاسلام جهانگیر شهدادنژاد، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) جیرفت، در گفت‏ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: مردم ایران باید توجه داشته باشند که رییس جمهور آینده مطیع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد و ازدستورات ایشان تخطی نکند.

وی با بیان این که مردم باید از میان کاندیداهای ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنند که ولایتمدار باشد، افزود: آن شخص باید پایبند به اصول و ارزش های اسلامی باشد و در امور فرهنگی و مذهبی فعالیت‏هایی را انجام دهد که بتواند جلوی تهاجم‏های فرهنگی را بگیرد.

این استاد حوزه با اشاره به این که رییس جمهور آینده باید در کارهای خود مشورت را سرلوحه خود قراردهد، گفت: رییس جمهور نباید از روی غرور کاری را انجام دهد و همچنین نباید فردی خود رأی باشد.

وی اظهار داشت: ریاست جمهوری آینده باید به دست کسی باشد که در امور خارجی در پی بدست آوردن منافع برای کشور خود باشد و منافع کشورهای دیگر را بر کشور خود ترجیح ندهد.

حجت الاسلام شهدادنژاد در پایان با بیان این که رابطه رییس جمهور با مردم طبق فرمایش امام خمینی(ره)، باید خادم مردم باشند، افزود: چنین شخصی باید از نزدیک مشکلات مردم را ببیند و با گرفتاری‏های آنها آشنا شود تا بتواند آن مشکلات را از بین ببرد./970/ت302/ب

ارسال نظرات