۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۵۹۹۹۴
در مدرسه معصومیه؛

مراسم بزرگداشت شهید قدوسی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام حسین قدوسی در مدرسه معصومیه برگزار می‌شود.
مدرسه معصوميه قم

حجت‌الاسلام حسین حسینی، مسؤول هیأت یالثارات الحسین مدرسه علمیه معصومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام حسین قدوسی در این مدرسه خبر داد.

وی ادامه داد: این مراسم سه شنبه بیست و دوم اسفندماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مدرسه علمیه معصومیه با حضور طلاب، علما و فضلای حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی درباره برنامه‌های مراسم بزگداشت شهید حسین قدوسی اظهار داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا است، همچنین در این مراسم حاج مهدی سلحشور، و حسینی آبادی از مداحان این مراسم هستند.

وی افزود: سه شنبه هر هفته از سوی بسیج مدرسه معصومیه هیأتی در این مدرسه با حضور طلاب برگزار می‌شود و این هفته مقرر شده  که این هیأت به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام قدوسی اختصاص داده شود چرا که این فرد فاضل از طلاب این مدرسه بوده است.

گفتنی است، شهید حجت‌الاسلام حسین قدوسی، فرزند حجت‌الاسلام محمدباقر قدوسی امام جمعه موقت شهرستان کرج و محمدشهر روز یکشنبه سیزدهم اسفندماه سال جاری پس از اقامه نماز ظهر و عصر در اثر حادثه تروریستی که در بین‌الحرمین به وقوع پیوست مجروح شده و یک ساعت پس از انتقال به بیمارستان در اتاق عمل به مرتبه شهادت نائل شد./993/ت302/پ

 

ارسال نظرات