۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۴۹۳۷۹
ویژه طلاب و دانشجویان استان‌های خراسان؛

فراخوان مقاله حیا و عفاف اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله همایش «حیا و عفاف» ویژه بانوان طلبه و دانشجوی استان های خراسان اعلام شد.
حجاب و عفاف

فاطمه کاشکی، معاون پژوهش مدرسه علمیه نرجس(س) سبزوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام این خبر گفت: «حیا و عفاف؛ عوامل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی»، «حیاو عفاف؛ سیاست و تاریخ»، «حیاو عفاف؛ رسانه و فناوری اطلاعات» و «حیا و عفاف و علوم» محورهای این فراخوان را تشکیل می دهند.

 

وی نهادینه کردن فرهنگ حیا و عفاف در جامعه را از اهداف این فراخوان عنوان و تصریح کرد: فراخوان مقاله همایش «حیا و عفاف» در سطح استان های خراسان ویژه بانوان طلبه و دانشجو اعلام شده است.

 

کاشکی ادامه داد:  علاقه مندان برای مشاهده ریز موضوعات می توانند به پایگاه اینترنتی www.nwis.ac.ir مراجعه کنند.

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه نرجس(س) سبزوار با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط پژوهشی در آثار ارسالی یادآور شد: مشخصات نویسنده نیز بایستی به صورت کامل بر روی اثر ارسالی درج شود.

 

وی، آخرین مهلت ارسال آثار را 15دی ماه عنوان و خاطرنشان کرد: همایش اختتامیه این فراخوان در اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

 

کاشکی با اشاره به ارائه یادبود به کلیه شرکت کنندگان در فراخوان ابراز داشت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی این مدرسه واقع در سبزوار، چهارراه کوشک، خیابان اسدآبادی، اسدآبادی19 ارسال کنند و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 2293396-0571 تماس بگیرند./930/پ202/س

ارسال نظرات