۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۹۵۰
آیت الله قرهی در گفت وگو با رسا:

غرب برای انتقام گرفتن از بیداری اسلامی دست به هر اقدامی می زند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قرهی کشتار مسلمانان در کشورهای مختلف جهان را به انتقام گیری غرب از موج بیداری اسلامی تشبیه و بر ضرورت کمک همه جانبه جوامع اسلامی به مسلمانان میانمار تاکید کرد.
آيت‌الله روح الله قرهي

 

آیت الله روح الله قرهی متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران و استاد اخلاق و معارف اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به کشتار وحشیانه مردم مسلمان میانمار تصریح کرد: بیداری اسلامی، دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است و اگر مسلمانان در اکثر نقاط جهان گسترش پیدا کنند، یک روزی همان بحث حکومت جهانی امام زمان(عج) به وجود می آید و به خاطر همین می خواهند، مسلمانان را در هر عرصه ای که باشند، از بین ببرند.

 وی در ادامه افزود: هجمه و کشتاری که به مردم مظلوم  و آواره مسلمان میانمار می آورند، یک نوع انتقام گیری غرب و استکبار جهانی از بیداری اسلامی است و اگر بتوانند در هر نقطه ای از عالم این انتقام را بگیرد، حتما این کا را خواهد کرد.

 کشتار مسلمانان سوریه و میانمار در راستای از بین بردن مسلمانان است

آیت الله قرهی با اشاره به تحولات سوریه و کشتار مسلمانان در این کشور افزود: در میانمار، بودایی ها مسلمانان را به خاک و خون می کشند و در سوریه مسلمان نماها مسلمانان را می کشند، یعنی همان چیزی که در میانمار اتفاق می افتد، در سوریه هم اتفاق می افتد، منتهی در آنجا بدست مسلمان نماها و در میانمار بدست بودایی ها، درحالی هر دو با یک هدف انجام می شود و آن از بین بردن مسلمانان است و دلیل آن این است که بیداری اسلامی، ضربه مهلکی را به غرب و آمریکا وارد ساخته و  آنها مسلمانان را به راحتی قتل عام می کنند.

وی در ادامه افزود: اگر یکی از غربی ها به عنوان یهود و نصاری کشته شود، فریاد و فغان می کردند در حالی که در فلسطین اشغالی، صهیونیست ها به جان هم افتادند و چندین نفر خود سوزی کردند، اما در رسانه های غربی ها هیچ انعکاسی داده نمی شود و اگر در یکی از کشور های مسلمان کسی کوچکترین کاری را انجام دهد، در بوق و کرنا می کنند. پس معلوم می شود هدف اینها اسلام است و ملاک از اسلام هم، اسلام ناب محمدی است، نه آن اسلامی که امریکایی و یهودی و بهاییت در آن باشد.

یهودیان به دست بودایی ها مسلمانان میانمار را می کشند

متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) با اشاره به ترس استکبار جهانی از ترویج اسلام ناب محمدی(ص) در میانمار ابراز داشت: کشتار مسلمانان درمیانمار به ظاهر به دست بودایی ها انجام می شود ولی ما یقین داریم که این کشتار و نسل کشی مسلمانان توسط یهود و صهیونیسم جهانی است و آنها از این هراسانند که در میانمار اسلام ناب محمدی ترویج پیدا کند. 

وی در ادامه افزود: مباحث بودائیسم از یهود نشأت گرفته است  و بودائی ها دست نشانده های یهود هستند و نام بودائیسم یک نامی است که پشت این نام دست یهود و صهیونیسم جهانی است.

استاد اخلاق و معارف اسلامی با اشاره به اینکه که آمریکا را هم یهودیان مدیریت می کنند، خاطر نشان کرد:  تا به حال اتفاق نیفتاده است که رییس جمهوری در آمریکا، چه دموکرات و چه جمهوری خواه، بخواهد ریاست بکند و کلاه و عرق چین یهودیت را بر سر نداشته باشد و در آن کنگره یهود اعلان وابستگی به یهود را تبیین نکند، طبیعی است که پشت تمام این قضایا دست یهود است، لکن چون یهود می داند که در عالم مفتضح است، با نام های کاذب دیگری مانند بودایی جلو می آید.

وی با تأکید بر افشاگری و اطلاع رسانی رسانه ها و اساتید حوزه و دانشگاه در تبیین عرفان های کاذب برای جوانان تصریح کرد: باید اساتید حوزه و دانشگاه و رسانه به صورت زیبا مباحث عرفان های کاذب را برای جوان های عزیز و مردم به زبان های مختلف دنیا تبیین کنند که پشت قضیه بودائیسم، همان یهود است و تمام ایسم ها همه به یهود ختم می شود.

سکوت در قبال کشتار مسلمانان میانمار خیانت است

آیت الله قرهی با اشاره به وظیفه مسلمانان در قبال کشتار مسلمانان میانمار تأکید کرد: سکوت مسلمانان خیانت به خودشان است، از مسلمانانی که سکوت می کنند باید پرسید آیا فردا روزی خود شما به عنوان یک کشور مسلمان در امان خواهید بود؟ باید بدانیم آنان که مسلمانان را می کشند، فرقی نمی کند شیعه باشد یا اهل جماعت، فردا به مسلمانان دیگر رحم نمی کنند، از این رو اگر مسلمانی، فریاد مسلمان دیگر را بشنود و سکوت کند، مسلمان نیست.

استاد اخلاق و معارف اسلامی با اشاره به هدف استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام و انتقام گیری از مسلمانان، اظهار داشت: باید با صدای بلند اعلام کنیم که هدف استکبار جهانی از بین بردن اسلام و مسلمین و انتقام گیری تدریجی است. دشمنان اسلام از مسلمانان ضربه خوردند و امروز می خواهند از انقلاب اسلامی و قیام امام(ره) انتقام بگیرند.

وی در ادامه افزود: امروزه دشمنان اسلام با انواع و اقسام گوناگون از ما انتقام می گیرند، دشمن در فتنه 88 نتوانست انتقام بگیرد و دیدند که امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای کلامش نافذ است.

سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مسلمانان میانمار قابل توجیه نیست

آیت الله قرهی با محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار مسلمانان میانمار افزود: متاسفانه تا به حال هیچ اقدامی از مجامع بین مللی نده ایدیم که نشستی در این رابطه داشته باشند و من معتقدم ایران در رابطه با این موضوع پا پیش بگذارد و نشست های ویژه ای داشته باشد و مردم نیز به روش های مختلف حمایت خود را از مسلمانان مظلوم این کشور ابراز کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: دولت های اسلامی و کنفرانس های اسلامی با خارج کردن سفرای خود از میانمار و کشورهای حامی دولت میانمار حرکتی را در مقابله با کشتار مسلمان این کشور انجام دهند./958/ت302/ج

ارسال نظرات