۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۸۱۷

ارائه آثار مکتوب و نرم‌افزاری حوزه علمیه خواهران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری رسا ـ آثار مکتوب و نرم افزاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین امللی قرآن کریم مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.
 نمايشگاه قرآن

 سید جمال‌الدین قادری، مسؤول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‏و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نمایندگان حوزه‌های علمیه خواهران استان های تهران، قزوین، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان آثار خود را ارائه داده اند.

وی با تاکید براین که امسال حوزه علمیه خواهران بخش محتوایی فعالیت‌های خود را فعال کرده است، اظهار داشت: بیشتر محصولات به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

قادری برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی و ارائه پایان‌نامه‌های برتر را از دیگر فعالیت‌های این غرفه برشمرد و افزود: حوزه‌های علمیه تهران به صورت ویژه فعالیت‌های خود را ارائه کرده‌است.

مسؤول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران بیان داشت: در فضایی مستقل با حضور پنج تن از کارشناسان و اساتید حوزه علمیه خواهران در زمینه‌های گوناگون مانند خانوادگی و دینی مشاوره و به سؤالات بازدیدکنندگان خواهر پاسخ داده می شود.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه  تا 24 مرداد از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن

ارسال نظرات