۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۶۸۸
مدیر حوزه علمیه امام صادق اهواز:

هدایت اجتماعی با عمل گرایی مبلغان دینی امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق اهواز با بیان این که مبلغان باید ملتزم به گفته های تبلیغی خود باشند بیان داشت: مردم فعالیت تبلیغی مبلغان شهر خود را رصد کرده و الگو برداری می کنند، از این رو عمل مبلغان به گفته های خود یک موضوع اساسی در تبلیغ است.
هدایت اجتماعی با عمل گرایی مبلغان دینی امکان پذیر است

 

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای هدایت دانست و خاطرنشان کرد: زمینه روحی انسان ها در ماه مبارک رمضان و حضور آنان در مساجد، بستر و ظرفیت مهیایی برای آموزش و تبلیغ است.

 

 وی با بیان این که مبلغان باید ملتزم به گفته های تبلیغی خود باشند بیان داشت: مردم فعالیت تبلیغی مبلغان شهر خود را رصد کرده و الگو برداری می کنند، از این رو عمل مبلغان به گفته های خود یک موضوع اساسی در تبلیغ است.

 

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز اخلاص را رمز موفقیت در تبلیغ دانست و تصریح کرد: خلوص نیت جایگاه ویژه ای نزد خداوند متعال دارد و اگر کار برای خدا و جلب رضایت او باشد، به طور یقینی سعادت دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت.

 

 حجت الاسلام هردان با تاکید بر اتخاذ و تبیین راهکار مناسب از سوی مبلغان برای مقابله با توطئه دشمنان گفت: متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که فعالیت های گوناگونی در تخریب چهره اسلام و تشیع انجام می شود و مبلغان باید وارد این عرصه شوند و از این پیشروی ها جلوگیری کنند.

 

 وی افزود: بیان فضیلت های اهل بیت عصمت طهارت(ع) از دیگر موضوع هایی است که مبلغان باید در تبلیغ خود به کار گیرند؛ چرا که ما هر چه داریم از فضائل و مناقب آن ها بوده است.

 

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز در پایان سخنانش به وحدت و همدلی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وقتی در شب ها و یا سحرگاه های ماه مبارک رمضان مساجد و هیئت ها به توزیع سحری و افطاری می پردازند، یک وحدت اجتماعی را در جامعه به وجود می آورند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات