۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۳۶۶۲

حضور پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با 80 عنوان اثر مکتوب در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با 80 عنوان اثر مکتوب در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور پیدا کرده است.
پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي

 

یاسین کلیوند، مسؤول غرفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که این پژوهشگاه دارای چهار پژوهشکده حکمت اسلامی، نظام های اسلامی، دین پژوهی و دانشنامه نگاری است، گفت: در این نمایشگاه بیش از 80 عنوان اثر این پژوهشگاه و مرکز پژوهش های جوان از موسسات وابسته مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

     

    وی افزود: در این غرفه برخی از مقالات منتخب دانشنامه های قرآن شناسی و فرهنگ فاطمی برای بهره برداری علمی متخصصان در اختیار آنان قرار داده می شود.

     

    مسؤول این غرفه کتاب سیمای قرآنی جوان با موضوع شاخصه های یک جوان قرآنی، پاسخ کلامی درباره پیامبر اعظم(ص) و پاسخ به شبهات کلامی معاد در راستای ابهام زدایی دینی، مجموعه سه جلدی نظام جامع خقوق زن، جامعیت قرآن کریم و سیاه پوشی در سوگ ائمه  نور را از آثار جدید پژوهشگاه معرفی و خاطرنشان کرد: دوازده جلد از ترجمه کتاب الصحیح من سیرة النبی الاعظم با اسم سیره صحیح پیامبر اعظم(ص) در این غرفه مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

     

    وی معرفی پژوهشگاه به دو صورت نمایه مکتوب و الکترونیکی و برگزاری سه نشست علمی را از دیگر فعالیت های پژوهشگاه در نمایشگاه قرآن برشمرد و افزود: نشست علمی جهاد اقتصادی در قرآن چهارشنبه، چهارم مرداد از ساعت 6:30 عصر با حضور روحانیان و طلاب در سالن همایش های بخش حوزوی نمایشگاه برگزار می شود.

     

    گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت302/ع

ارسال نظرات