۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۴۲۳
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

ارائه نود پایان نامه جدید حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری رسا ـ نود پایان‌نامه جدید حوزوی در موضوعات مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار گرفت.
بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم

 

جعفر پسندیده، مسؤول غرفه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نود پایان نامه جدید و برتر در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این غرفه مورد بازدید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نگاهی به سیمای صالحان در قرآن وسنت، کیفیت عذاب در عالم برزخ از منظر آیات و روایات و بررسی روش‌‌های جاری تربیت کودک از منظر آموزه‌های اسلامی برخی از موضوعات این پایان نامه‌ها است.

پسندیده  به معرفی سی جلد کتاب و آثار پژوهشی طلاب خراسان در این غرفه اشاره کرد و افزود: کتاب «ای کودک مسلمان بشنو پیام قرآن» ویژه کودکان، کتاب پاسخ به سوالات اینترنتی در شش جلد و کتاب اعراب قرآن کریم از آثار جدید طلاب خراسان است.

مسؤول این غرفه ارایه 124 اثر هنری تجسمی طلاب، ارائه بروشور و بسته‌های متنوع با موضوع قرآنی، خانوادگی و کودکان، معرفی تولیدات نرم افزاری طلاب خراسان، ارائه دو  نشریه فرهنگ بصیرت و سیر روشن، معرفی چهل مقاله طلاب، برگزاری سه نشست علمی در یازدهم، دوازدهم و سیزدهم، بر گزاری مسابقات قرآنی و معرفی دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت خراسان را از دیگر فعالیت های این غرفه برشمرد.

وی با بیان این‏که هرساله در این غرفه بخش مشاوره مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد، اظهار داشت: امسال نیز در این غرفه مشاوره های قرآنی، خانوادگی، مداحی و تصحیح نماز صورت می گیرد.

پسندیده با اشاره به راه اندازی بلوتوث قرآنی در این غرفه گفت: نرم افزار های قرآنی، ادعیه  و دینی از طریق بلوتوس برای همراه علاقه مندان ارسال می شود.

وی در پایان از ضعف مدیریتی برخی مسؤولان بخش حوزوی و نبود فضای اختصاصی در نمایشگاه قرآن انتقاد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت302/ن

ارسال نظرات