۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۳۴۲۰
در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

اعجازهای علمی قرآن مجید مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد

خبرگزاری رسا ـ اعجازهای علمی قرآن در بخش جدید اعجاز علمی قرآن بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مورد بازدید علاقه مندان قرار میی گیرد.
 هجدهمين نمايشگاه قرآن کريم

 

دکتر علی یزدیان، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‏که انجمن اعجاز قرآن از سه سال پیش با فعالیت پژوهشی در موضوعات علمی که به صورت اعجاز گونه به طور مستقیم یا غیر مستقیم در قرآن اشاره شده است، شروع به کار کرد، گفت: برای اولین بار دستاوردهای این انجمن را بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ارائه پوستر تحقیقات علمی، معرفی چهار ده کتاب از نتیجه تحقیقات مانند تگرگ و اثر انگشت را از دیگر فعالیت بخش جدید اعجاز علمی قرآن کریم معرفی و خاطرنشان کرد: علاقه مندان دستاوردهای اولین همایش ملی اعجاز علمی قرآن را در این بخش به صورت تصویری مشاهده می کنند.

مسؤول بخش اعجاز علمی قرآن کریم برگزاری همایش ملی و برپایی سه نشست تخصصی جنین شناسی، تگرگ و اثرانگشت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته انجمن برشمرد و افزود: به همت اعضای علمی این انجمن پژوهشکده اعجاز قرآن در دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشکده علم قرآن در دانشگاه تهران راه اندازی شده است.

وی با بیان این‏که در بیشتر روزهای نمایشگاه قرآن از ساعت هفت عصر در این بخش نشست علمی برگزار می شود، ابراز داشت: اعجاز علمی قرآن مجید در مورد هفت طبقه در زمین، عامل تعیین جنسیت جنین، نظریه تکامل دین، هفت آسمان در قرآن، سیری در شبهات قرآنی و پاسخ آنها، مراحل تکامل جنین در قرآن و آیات نجومی قرآن و تحول علم نجم برخی از موضوعات این نشست ها است.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت302/ن

ارسال نظرات