۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۴۱۲
در بیستمین نمایشگاه قرآن؛

آثار مرکز فرهنگ و معارف قرآن در قالب نرم افزار شجره طوبی ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ همه آثارمرکز فرهنگ و معارف قرآن در قالب یک نرم افزار با عنوان شجرة طوبی جمع آوری و در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
بيستمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم

 

حجت الاسلام اکبر قنبری، کارشناس ارتباطات پژوهشی مرکز فرهنگ و معارف قرآن در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: بیش از شصت عنوان در صدو چهل جلد کتاب مانند دایرة المعارف موضوعی قرآن، تفسیر راهنما، پرسمان‌های قرآنی و ترجمه‌های قرآنی در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در ادامه  جلد 9 دایرة المعارف قرآن مشتمل بر مقالات از تناسخ تا جمع قرآن و جلد چهارم تفسیر آموزشی را از آثار جدید مرکز فرهنگ و قرآن کریم برشمرد.

مسؤول غرفه مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم با بیان این‏که هر گروه علمی این مرکز مانند تفسیر، قرآن و علوم روز و علوم قرآنی کلیه آثار خود را در یک لوح فشرده قرار داده اند تا مخاطبان به صورت موضوعی به مطالب دسترسی داشته باشند، گفت: همه آثار این گروه ها را در یک نرم افزار با عنوان شجرة طوبی جمع آوری و در این غرفه به علاقه مندان  ارائه می شود.

وی با اشاره به این‏‏که 35 عنوان آثار مانند دایرة المعارف نوجوانان به صورت تفسیری، ترجم عربی دایرة المعارف، ترجمه عربی و اردوی کتاب فرهنگ قرآن  و دانشنامه قرآنی در دست اقدام این مرکز است، اظهار داشت: معرفی این آثار و معرفی فعالیت های مرکز فرهنگ و معارف قرآن از دیگر فعالیت های غرفه است.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت302/ن

ارسال نظرات