۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۲۴۷

ارائه آثار مجمع تقریب مذاهب اسلامی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزاری رسا ـ مجمع تقریب مذاهب اسلامی با ارائه آثار مکتوب به زبان های ترکی، انگلیسی، اردو و عربی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور پیدا کرده است.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران

  

علی فلاح، مسؤول غرفه مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه این مجمع به دستور مقام معظم رهبری با رویکرد وحدت اسلامی در سال 69 تاسیس شده است، اظهار داشت: تا کنون 220 عنوان کتاب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی و اردو به چاپ رسیده و برخی در این غرفه ارائه شده است.

وی زندگانی پیامبر به زبان انگلیسی، قانون اساسی به زبان ترکی، شعور اتحاد به زبان اردو و «الاجل فی فقه الاسلامی» به زبان عربی و شهروندان مسلمان در اروپا و اهل بیت در مصر را از جمله آثار این غرفه برشمرد و افزود: کتاب ابؤلؤ؛ از حقیقت تا توهم، امت اسلامی ـ چالش ها و راهبردها، امت اسلامی از تنوع مذهبی تا فرقه گرایی، حرکت انقلابی سودان، شیعه و سنی غوغای ساختگی و چالش های معاصر و برنامه های رویارویی اسلامی از آثار جدید این مجمع است.

مسؤول این غرفه نشریه اسلام در نگاه غرب، پیک تقریب، فصل نامه اندیشه تقریب و فصل نامه عربی رسالة التقریب را از دیگر آثار مورد بازدید علاقه مندان در غرفه مجمع تقریب مذاهب بخش حوزوی نمایشگاه قرآن برشمرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت303/ن

ارسال نظرات