۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۳۳۲۱۷

حضور موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

خبرگزار رسا ـ موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با چهار غرفه گوناگون در چهار بخش مختلف نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور فعالانه دارد.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران

 

علی مسعودی، کارشناس ارتباطات رسانه‌ای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان‌ این‏که این موسسه در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در چهار بخش مختلف دارای چهار غرفه مستقل است، گفت: برای اولین بار غرفه مشاوره موسسه در بخش خانواده راه اندازی شده است.

وی ارائه بروشورهای خانوادگی، اجتماعی و تربیتی، ارائه لوح فشرده  مشتمل بر بیش از سی ساعت سلسله جلسات خانه خوبان، ‏معرفی کتابچه های گوناگون در موضوعات مشکلات رفتاری و اخلاقی ترتبیت فرزندان و راهکارهای مقابله با مشکلات و ارائه فلش کارت های تربیتی را از جمله فعالیت غرفه فوق برشمرد.

کارشناس ارتباطات رسانه‌ای موسسه امام خمینی(ره) به غرفه این موسسه در بخش جدید تحول علوم انسانی اشاره کرد و افزود: تهیه و تدوین و ارائه  ویژه نامه در خصوص علوم انسانی، معرفی کلیه کتاب های که موسسه در زمینه اسلامی و بومی کردن علوم انسانی چاپ کرده، برگزاری سه نشست تخصصی، گزارش تصویری اولین کنگره علوم انسانی در تهران، گزارش تصویری ادامه گنگره به زبان انگلیسی در موسسه و ارائه سی دی سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در نشست‌های علم دین از فعالیت این غرفه در بخش تحول علوم انسانی است.

وی با اشاره به این‏که بیش از هفتصد عنوان کتاب از سوی موسسه به چاپ رسیده است، بیان داشت: غرفه فروش موسسه در بخش نشر مکتوب، آثار را با بیست درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

مسؤول غرفه موسسه امام خمینی(ره) در بخش حوزوی با بیان این‏که موسسه به مدت شش سال به صورت متداول در این بخش حضور دارد، اظهار داشت: بیش از نود عنوان کتاب در موضوعات گوناگون و 18 نشریه علمی در این غرفه مورد بازدید قرار می گیرد.

وی برگزاری دو نشست تخصصی، معرفی موسسه و گروه های علمی و دانشگاه مجازی، معرفی نرم افزار معجم موضوعی قرآن در بخش معاد با یازده هزار استشهاد قرآنی و معرفی سی دی همایش روش تفسیری علامه طباطبایی را از دیگر فعالیت های این غرفه در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن برشمرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 16تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا 24 مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد./921/ت302/ن

ارسال نظرات