۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۹۸۷
امام جمعه نوشهر:

‌12 اسفند نمادی از حقانیت نظام و وفاداری ملت با آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نوشهر با بیان این که انتخابات 12 اسفند از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار بود، ادامه داد: انتخابات 12 اسفند ماه نمادی از حقانیت نظام و پا‌یبندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب است.
امام جمعه نوشهر
حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تجلیل از حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ملت ایران اسلامی را پیروز واقعی این دوره از انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات مجلس حاکی از بصیرت، هوشیاری و شعور سیاسی مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان این که در 12 اسفند بار دیگر عظمت و شکوه ملت ایران اسلامی با حضور مقتدرانه در صحنه بر همه بدخواهان ثابت شد، افزود: تبلیغات منفی و سوء دشمنان هیچ‌گاه باعث ایجاد شکاف و اختلاف در میان امت ایران نخواهد شد چراکه مردم کشورمان در سه دهه گذشته با حضور در همه صحنه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان این نظام و انقلاب هستند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم مومن و انقلابی ایران، نظام اسلامی را نظامی الهی و ولایت را جانشین امام عصر(عج) می دانند و در این راستا شرکت در انتخابات را واجب شرعی به شمار می آورند.

حجت الاسلام مشایخ، انتخابات 12 اسفند را نماد وحدت و اراده ملی مردم کشورمان در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه کشورمان این بار نیز با حضوری به موقع و دشمن شکن بدخواهان نظام را مأیوس کردند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که انتخابات 12 اسفند از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار بود، ادامه داد:  انتخابات 12 اسفند ماه نمادی از حقانیت نظام و پا‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب بود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: ملت هوشیار ایران اسلامی با حضور همه جانبه در انتخابات نهمین دوره مجلس، جلوه‌ای نوین و شکوهمند از ثبات و پویایی انقلاب و بیداری و پایداری مستمر مردم را به جهانیان عرضه کردند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که در 12 اسفند همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد، اذعان داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عرصه دیگری برای شکست دشمن بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نحوه برگزاری انتخابات مجلس نهم در مازندران و حضور مردم در صحنه را کم نظیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود منطقه ای بودن انتخابات مجلس و وجود رقابت شدید با تدبیر دست اندر کاران اجرایی و نظارتی، انتخابات در استان قانون مند و در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

امام جمعه نوشهر یادآور شد: نمایندگانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند باید سعی کنند ضمن حفظ وحدت ادامه دهنده آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) باشند و از ایجاد اختلاف پرهیز کنند و برای اجرای خواسته‌های مشروع مردم تلاش کنند./950/ت302/س
ارسال نظرات