۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۹۴۶

وب سایت جدید آیت الله شبستری راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه جدید اطلاع رسانی آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی راه اندازی شد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تارنمای جدید دفتر آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با طرح و قالبی جدید آماده بازدید عموم علاقه مندان است.

زندگی نامه، تصاویر، چند رسانه ای، خطبه های نماز جمعه، درس خارج، کتابخانه دیجیتال، اخبار، حدیث روز، مقالات، سؤال و جواب شرعی از مهم ترین لینک های این وب سایت به شمار می رود.

سایت آیت الله مجتهدشبستری در قالب جدید، این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا سؤالات شرعی خود را در فرم مخصوص آن ارسال و منتشر پاسخ بمانند، افزون بر اینکه آدرس پست الکترونیکی امام جمعه تبریز نیز info@mojtahed-shabestari.com آماده دریافت و پاسخگویی سؤالات عموم مردم آذربایجان شرقی است.

همچنین همزمان با طراحی جدید این سایت، سامانه پاسخگویی به سؤالات و شبهات شرعی بیت آیت الله شبستری به شماره 3000430410 راه اندازی شده است.

عموم خواهران و برادران استان آذدربایجان شرقی جهت دریافت پاسخ سؤالات شرعی خود می توانند با ارسال پیامک به شماره مذکور با بیت آیت الله مجتهدشبسری در ارتباط باشند.

گفتنی است، تارنمای جدید دفتر آیت الله مجتهدشبستری به نشانی www.mojtahed-shabestari.com و www.mojtahed-shabestari.ir آماده بازدید علاقه مندان است./935/پ201/س
ارسال نظرات