سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ Tuesday, October 17, 2017 - ساعت:
همه مطالب / آخرین عناوین سرویس
دیگر ارگان‌های دولتی ایران را نیز تحریم خواهیم کرد
معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا؛

معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا با بیان اینکه راهبرد جدید واشنگتن علیه ایران ۴ هدف دارد، تأکید کرد دیگر ارگان‌های دولتی ایران را نیز هدف تحریم قرار خواهند داد.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰
کرکوک آزاد شد!
رسانه های امروز در یک نگاه؛

بمب صوتی برجام!، سیاهچاله!، اندر مصائب در برجام ماندگي، فلسفه سیاسی رییس جمهور، الان یا الان؟، فتح کرکوک در ۲۰ساعت، استقبال کرکوک از عراق متحد بخشی از عناویم مهم رسانه های امروز است.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹:۱۹
دوربرگردان یک توافق
ترامپ تاکید کرد: گام دوم؛ لغو برجام

«مقامات آمریکایی نباید اظهارات منفی درباره برجام داشته باشند و ناسزاگویی کنند»،موضع گیری جدیدی است که وزیرامورخارجه در برابر آخرین تیرهای ترامپ به برجام نشان داده است.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰:۰۰
 استقبال کرکوک از عراق متحد
بغداد بدون تقابل نيروهاي کرد بر بخش نفت‌خيز شمال عراق استيلا يافت

با پایان یافتن ضرب‌الاجل بغداد به رهبران اقلیم برای عقب‌نشینی از كركوك، حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق روز دو‌شنبه فرمان پیشروی برای كنترل این منطقه نفت‌خیز را صادر كرد.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰
فتح کرکوک در ۲۰ساعت
توطئه بارزانی شکست خورد؛

نشست دوکان‌ در سلیمانیه عراق با حضور احزاب اتحادیه میهنی و دموکرات کردستان بدون نتیجه به پایان رسید و در پی آن، نیروهای حشد الشعبی به دستور حیدرالعبادی موظف شدند تا سرعت غیرمجاز بارزانی در جاده تجزیه عراق را بگیرند.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰
بمب صوتی برجام!
یادداشت؛

فهم این نکته که امروزه آمریکا از برجام به عنوان یک بمب صوتی یا نارنجک دودزا علیه کشورمان استفاده می‌کند نه پیچیده است که درک آن به اذهان ژرف‌اندیش محتاج باشد و نه پنهان است که برای فهم آن به اسناد محرمانه و طبقه‌بندی شده نیازی باشد!
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰
فلسفه سیاسی رییس جمهور
سرمقاله؛

بخش مهمی از فلسفه سیاسی جناب روحانی معطوف به غرب گرایی برای حل مشکلات داخلی است. استراتژی اصلی رییس جمهور غرب گرایی است، تاکتیک اما متفاوت است.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰
الان یا الان؟
یادداشت؛

طنز تلخی در ادبیات عامیانه مردم در اعتراض به مساله تورم وجود دارد که از کسی می‌پرسند قیمت فلان جنس چقدر است و جواب می‌شنود «الان یا الان؟» گویا حکایت تلخی این طنز بخشی از واقعیت واکنش‌های امروزی دولتمردان به مساله نقض برجام است.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰
فلسفه اعتدال «سِقط» شد
فضلی‌نژاد:

دولتی که فلسفه وجودی خود را در آستانه دور دوم خود از دست می‌دهد، یک دولت سقط شده به شمار می‌رود؛ نه به این معنا که مشروعیت آن از هم پاشیده است، به این معنا که مبنای منطقی خود که رابطه دیالکتیک که آرمان و عمل را شکل می‌دهد، از دست داده است.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۰
اندر مصائب در برجام ماندگي
سرمقاله؛

عده اي کشور را معطل اخم و لبخند دشمن کرده اند و کليدي ترين وظايف دولت در پاسخگويي به مطالبات مردم و اجراي سياست هاي کلي و فرامين رهبري در بسامان کردن اوضاع اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و... را فراموش نموده اند.
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵:۰۰