Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا
سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ Tuesday, October 16, 2018 - ساعت:
کلیه اخبار مرتبط با واژه نقض برجام
آمریکا نگران نظام مالی غیرآمریکایی
یادداشت؛

پس از اعلام خروج آمریکا از توافق بین‌المللی برجام، روند بازگشت تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده علیه ایران شروع شد که سرآغازی برای تحول در نظام جهانی به شمار می‌رود.
پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰:۰۰
برجام هسته‌ای را برد؛ FATF امنیت و اقتصاد را می‌برد
این هشدار جدی است؛

رسانه ها و شخصیت هایی که پیش از امضای برجام و اجرایی شدن آن حل همه مشکلات کشور از اقتصادی تا آب خوردن مردم را به برجام منوط کرده بودند، امروز نیز پایان مشکلات را به تصویب FATF مرتبط می کنند.
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵:۰۰
مسؤولان مراقب وقت‌کشی کشورهای اروپایی در برجام باشند
حجت‌الاسلام احمدزاده:

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به وقت‌کشی کشورهای اروپایی در ماجرای برجام بر هوشیاری بیش از پیش مسؤولان و متولیان امر در این زمینه تأکید کرد.
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸:۵۰
دلار با برجام ۱۸ هزار تومان شد با FATF چند؟!
گزارش خبری تحلیلی؛

بزک کنندگان برجام برای تصویب این توافق خسارت بار، مدعی شدند که دلار ۳۳۰۰ تومانی با برجام، ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ تومان می‌شود اما نرخ دلار تا ۱۸۰۰۰ تومان بالارفت. حالا همین جماعت بدون توجه به نتیجه عبرت آموز و پرهزینه برجام مدعی است که با FATF قیمت دلار ۱۸ هزارتومانی کاهش پیدا می‌کند!
دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰:۰۰
کشور را عبرت کره شمالی کردند خود عبرت نگرفتند
یادداشت؛

برجام کمک بزرگی به پیونگ یانگ کرد و متاسفانه ایران عزیز شد عبرت کره شمالی! نحوه مذاکره ما با آمریکایی‌ها بر سر توان هسته‌ای‌مان، نه فقط برای کره که برای خیلی‌ها درس عبرت شد، اما برای این جماعت عبرت نشد.
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵:۰۰
آقای ظریف، آن برکه را فراموش کن!
یادداشت؛

بند پایانی داستان در بازنویسی مرحوم مهدی آذریزدی چنین است: «ماهی‌ها به‌خاطر از دست دادن دوستان خود غمگین شدند، اما یاد گرفتند که حرف‌های دشمن را باور نکنند و هرگز از او انتظار خیرخواهی نداشته باشند».
سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵:۰۰
مقصر اصلی مشکلات اقتصادی امروز جریان غربگرای داخلی است
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم:

نماینده خبرگان با بیان این که مقصر اصلی مشکلات اقتصادی امروز جریان غربگرای داخلی است، گفت: حامیان این جریان تصور می کردند که به وسیله تعامل با غرب می توان مشکلات را حل کرد و از ظرفیت های داخلی غفلت کردند.
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۶
کمک ۲۱ میلیون دلاری به ایران و بزرگ نمایی آب نبات بروکسل برای تهران
مناسبات آمریکا و اروپا از نگاهی دیگر؛

کمک اعلام شده اروپا به ایران رقم چندان چشمگیری نیست اما آمریکا و رژیم صهیونیستی چنان هیاهویی بخاطر آن به راه انداخته اند که گویا با خروج واشنگتن از برجام هیچ زیانی متوجه تهران نشده است.
شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸:۱۷
برجام و سایه جنگ دروغی چندساله
یادداشت؛

فرمانده هوافضای سپاه اردیبهشت‌ماه ۹۶ گفته بود: «اگر برجام استوار است خودش را حفظ کند. نمی‌خواهد جنگ را دور کند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. این توهین به شهدا و نیروهای مسلح و ارتش و سپاه است. ما چیزی که به عنوان امنیت می‌شناسیم به پیشرفت دفاعی ما مربوط است. ما منکر تعاملات سیاسی نیستیم اما آدرس غلط به مردم ندهیم!»
سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲:۱۳
بازی پیچیده است اما ....
یادداشت؛

اروپای واحد فرصت زیادی تا اتخاذ تصمیم نهایی و قطعی خود در قبال برجام ندارد. ارائه بسته پیشنهادی قبلی اروپا نشان داد که نگاه ابزارگرایانه قاره سبز در قبال توافق هسته ای همچنان به قوت خود باقی‌است.
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۴۶
تکذیب جمله‌ تحریف شده منتسب به رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مردم

پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در اطلاعیه ای با تکذیب جمله‌ تحریف شده منتسب به رهبر انقلاب در دیدار اخیر، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱:۳۴
آیا باج دادن را پیشنهاد می‌کنید؟!
نگاه روز؛

در شرایطی که با وجود شکست برجام و تجربه ناموفق این توافقنامه و اثبات خباثت عموسام، افراد و جریان‌های بسیاری از پیشنهاد مذاکره ترامپ ذوق‌زده شده و از آن با آغوش باز استقبال کرده‌اند، مروری بر برخی از این اصول می‌تواند برای ادامه مسیر راهگشا باشد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰:۲۰
بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا چه شد؟
یادداشت؛

پس از برگزاری نشست وزرای امور خارجه ایران و اعضای ۱+۴ در وین، مقامات اروپایی دیگر کمتر در خصوص "برجام اروپایی" سخن می گویند! "تعلل هدفمند" مقامات اروپایی در ارائه بسته پیشنهادی نهایی خود به ایران از ابعاد مختلفی قابل تشریح است.
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵:۰۰
وقاحت حرفه‌ای!
نگاه روز؛

جناب دیپلمات کارکشته! آیا مقصر حقوقی نبودن تعهدات خارجی‌ها در برجام ما هستیم یا شما که مسؤول انعقاد آن بوده‌اید؟! ما ناسپاس و کفوریم یا شما مفتون و مرعوب و جوزده؟!
پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰:۰۰
فضای مجازی | تطهیر دشمن

مهدی محمدی: علی مطهری گفته مقصر وضع فعلی کسانی هستند که نگذاشتند برجام اجرا شود.
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹:۲۹