۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۹۵۷۶۱
امام جمعه کرمان:

رهبری و مردم ارکان صیانت از انقلاب اسلامی هستند

رهبری و مردم ارکان صیانت از انقلاب اسلامی هستند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: دور رکن مهمی که در کشور توانستن انقلاب اسلامی را حفظ کند، رهبری و مردم هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به سخنانی از ائمه اطهار (ع)، گفت: شهوت انسان را به خاری می‌کشاند و زندگی دنیا و آخرت انسان را نابود می‌کند.
 
وی افزود: رضایت خدا زمانی برای انسان‌ها به وجود می‌آید که انسان خود را از گناه دور و در دنیا اخلاق و دستورات دین را اجرا کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که روز قیامت روز دیدن اعمال انسان‌ها است، ابراز داشت: حضور در مجالسی که انسان را به گناه آلوده می‌کند حرام است.
 
وی با بیان اینکه در صحنه قیامت انسان اعمال و رفتار خود را می‌بیند و می‌فهمد در دنیا چه کار‌هایی را انجام داده است، تصریح کرد: یک دسته از شاهدان اعضا و جوارح ما هستند که در محضر خداوند شهادت می‌دهند.
 
امام جمعه کرمان در خطبه دوم با اشاره به روز فناوری، گفت: قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران برای تمام جهانیان ثابت شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ابراز داشت: بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است که عمر با برکت خود را در اختیار مردم و کشور قرار داد و توانست با توکل برخدا، دشمنان اسلام را از کشور خارج کند.
 
وی با توجه به این که مردم کشور در طول چهل سال انقلاب اسلامی سختی‌های زیادی را کشیده اند، اظهار داشت: کشور‌های آمریکا و اروپایی همیشه به دنبال منافع خود بوده اند و سعی می‌کنند که به کشور‌های آسیایی نفوذ کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که امام خمینی (ره) دارای یک روحیه جهادی و خدایی بود، ادامه داد: امام خمینی (ره) در تمام زمینه‌های شجاعت، اعتماد به نفس، امید به آینده، تعقل و سیاست بی نظیر ودند.
 
امام جمعه کرمان با بیان این که امام خمینی (ره) در زندگی خود به دنبال رضایت خدا بود، بیان داشت: امام خمینی (ره) با برپایی ولایت فقیه، کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرد.
 
استاد حوزه علمیه با توجه به این که رسواترین کشور در جهان آمریکا است، ابراز کرد: شکست در سوریه، عراق، افغانستان و یمن چهره آمریکا را برای تمام جهانیان مشخص کرد.
 
وی افزود: به برکت ولایت فقیه در طول چهل سال انقلاب اسلامی توانستیم کشور را در مقابل خطرات دشمن حفظ کنیم و انقلاب را در جهان به نمایش بگذاریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با بیان این که فتنه‌هایی زیادی در کشور از سوی دشمن برپا شده، خاطرنشان کرد: مردم و رهبری توانستند فتنه‌های دشمنان را از کشور دور کنند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات