۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۳۳۹۷
استاد حوزه علمیه ورامین:

دشمن درصدد تزریق فرهنگ آلوده خود در جوامع اسلامی است

دشمن درصدد تزریق فرهنگ آلوده خود در جوامع اسلامی است
استاد حوزه علمیه گفت: دشمن خیلی نرم و هوشمندانه در حال برنامه ریزی برای از بین بردن شاخصه‌های مهم سبک زندگی زینبی و تزریق فرهنگ آلوده غرب به ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم سیبویه استاد مدرسه علمیه کوثر ورامین عصر امروز در همایش سبک زندگی اسلامی که به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) با حضور اقشار مختلف بانوان در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)، ولی آباد قرچک برگزار شد، ضمن تبریک ولادت سفیر عاشورا بیان کرد: قطعاً آفرینشی که خداوند انسان را از ۱۶۰ هزار میلیارد سلول به هم پیچیده، آفریده هدفمند است.

وی راه رسیدن انسان به سعادت و کمال را تبعیت از سبک زندگی قرآنی معرفی کرد و افزود: این مدل زندگی به حیات طیبه معروف است و یقیناً این سبک زندگی از ظلم، خیانت و عداوت به دور است.

حضرت زینب بالاترین اسوه در سبک زندگی برای بانوان هست
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: سبک زندگی اسلامی شامل عقاید، باورها، کردار و سلایق فرهنگی و سیاسی است که همه این‌ها باید بر اساس معیار و آموزه‌های دینی باشد.

کارشناس دینی با اذعان به اینکه هیچ الگویی در سبک زندگی اسلامی به اندازه گل‌های سرسبد هستی یعنی ائمه اطهار نداریم، ابراز کرد: برای درک بهتر سبک زندگی اسلامی نیاز به الگوی موفق داریم و حضرت زینب (س) بالاترین اسوه و الگو در سبک زندگی اسلامی برای بانوان هستند.

دشمن درصدد تخریب شاخصه‌های سبک زندگی زینبی است
صبیه مرحوم آیت الله سیبویه (ره) مطرح کرد: از شاخصه‌های مهم سبک زندگی زینبی، ایثار، صبر، شجاعت، حیا و عفت است که دشمن خیلی نرم و هوشمندانه در حال برنامه ریزی برای از بین بردن آن است.

استاد مدرسه علمیه معصومیه قرچک رسانه، فضای مجازی و ماهواره را از جمله ابزار‌های دشمن برای پیشبرد اهدافش برشمرد و گفت: چرا باید صد‌ها شبکه فارسی زبان از سوی دشمن به صورت رایگان و تمام وقت برای ما ایرانی‌ها برنامه و سریال بسازد؟

سیبویه در پایان افزود: تنها دلیل این کار تزریق فرهنگ آلوده غرب به ما، از بین بردن اعتقادات و جدا کردن زن مسلمان ایرانی از سبک زندگی زینبی است./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات