۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۳۸۸
آیت الله نمازی:

همه توطئه های دشمن با هدایت های امام و رهبری خنثی شده است

همه توطئه های دشمن با هدایت های امام و رهبری خنثی شده است
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمن امروز از ملت ایران عصبانی است و تمام توطئه‌های آن‌ها با رهبری امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی شنبه شب در آیین جشن پایان قرآن، ولادت حضرت زینب (س) و تجلیل از خانواده شهید سید حسن حسینی شهید مدافع حرم که در مسجد ولی عصر (عج) خیابان کارگر کاشان برگزار شد، گفت: جامعه بشری برای چگونه زیستن باید الگو داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ورود به هر فن و تخصصی باید الگو و نمونه و اسوه‌ای داشت، افزود: قرآن می‌فرماید، برای جامعه اسلامی و توحیدی بهترین الگو پیامبر و اهل بیت (ع) هستند و یکی از وظایف ما در جامعه اسلامی آشنایی با تاریخ و حیات و زندگی پیامبر و ائمه معصومین و اهل بیت (ع) است.

آیت الله نمازی با تأکید بر تربیت علوی و مهدوی فرزندان، گفت: فرزندان امانت الهی هستند و پدر و مادر باید فرزندان خود را علوی و مهدوی تربیت کنند و مراقب آن‌ها باشند چرا که در شرایط حساسی قرار داریم و دشمن جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

وی افزود: کشور ایران در دوره طاغوت مستعمره آمریکا و یکی از ایالت‌های آمریکا محسوب می‌شد و رژیم طاغوتی ملت ایران را به دشمن فروخته بود و ملت ایران را ذلیل کرده بود، اما به برکت اسلام و انقلاب امروز جمهوری اسلامی در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر و با عزت شناخته شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از مسائل فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین مسائل جامعه نام برد و با اشاره به اینکه حضرت زینب و فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان مسلمان هستند گفت: در دوره رضا شاه تعداد زیادی از مردم ایران در مسجد گوهر شاد برای دفاع از حجاب و عفاف به شهادت رسیدند.

آیت الله نمازی از موضوع حجاب به عنوان یک ضروری دین نام برد و اظهار داشت: حجاب یک واجب مسلم است و همه علمای مسلمان شیعه و سنی و دیگر فرق اسلامی بر ضرورت حجاب متفق القول هستند.

وی یادآور شد: امروز رضا شاه باید سر از گور بیرون آورده و موجی از بانوان محجبه با چادر‌های مشکی را در مراسم‌های ملی مذهبی که در کشور برگزار می‌شود مشاهده کند، از این رو باطل رفتنی است، اما حق ماندگار و پایدار است و نمی‌توان با خدا و دین خدا مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه هرکس منکر وجوب حجاب شود مرتد است و از اسلام خارج شده است، گفت: حجاب در اسلام برای صیانت از عفت و عصمت و پاکی و پاکدامنی است.

به گفته وی، دشمن امروز از ملت ایران عصبانی است که تمام توطئه‌های آن‌ها با رهبری امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از توطئه‌های خود علیه اسلام و نظام برنخواهد داشت، گفت: دشمن بعد از شکست در جنگ سخت امروز در جنگ نرم خود با استفاده از ماهواره و اینترنت در فضای مجازی نوجوانان و جوان کشور‌های اسلامی به ویژه ایران را هدف قرار داده است.

لازم به ذکر است، همزمان با میلاد حضرت زینب (س) آیین جشن پایان قرآن، ولادت حضرت زینب (س) و تجلیل از خانواده شهید سید حسن حسینی شهید مدافع حرم همراه با اهدای هدایای تبرکی از مشهد الرضا و مسجد جمکران و ختم صلوات از سوی کانون فرهنگی و هیات امنای مسجد ولی عصر (عج) خیابان کارگر کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/پ210/ب1
ارسال نظرات