۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۳۳۴۵

ایستادگی ملت و فعالیت منسجم رسانه‌های انقلابی تحریم‌ها را شکست می‌دهد

ایستادگی ملت و فعالیت منسجم رسانه‌های انقلابی تحریم‌ها را شکست می‌دهد
للگانی گفت: اگر تحریم‌هایی که علیه نظام وارد شد کشور دیگری را دربر می‌گرفت آن کشور تاکنون به زانو درآمده بود اما ایستادگی ملت تحریم‌ها را شکست می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، البرز للگانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال 91 با توجه به افزایش جنگ‌های رسانه بر علیه کشورمان تشخیص داده شد که نیاز ضروری به بسیج رسانه وجود دارد.

وی افزود: بسیج رسانه سازمانی انقلابی، برخوردار از نظام منسجم اسلامی با مشارکت کلیه نیروهای انقلابی کشور به تحقق آرمان‌های نظام اسلامی مطابق با فرمایشات رهبری کمک می‌کند.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اهداف بسیج رسانه به اهداف درون سازمانی ختم نمی‌شود، بیان کرد: بسیج رسانه اهداف بسیاری را همچون تقویت و پرورش کادر رسانه‌ای در کشور، گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، برقراری ارتباط درست درون سازمانی و برون سازمانی دنبال می‌کند.

للگانی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه‌ای در ترویج فضیلت‌های معنوی، تقویت روحیه جهادی در رسانه، نشر و ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس نقش قابل توجهی دارد.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه می‌تواند طرح لازم برای هماهنگی و همکاری با سایر سازمان‌های بسیج را اجرا کرده و ادامه دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه رسانه‌های خبری اعم از خبرنگاران، مدیران، دبیران و سردبیران، تصویربرداران و عکاسان، کارشناسان فعال رسانه‌ای، مدیران گروه‌ها و کانال‌های رسانه‌ای و سایر افرادی که در راه انقلاب و گفتمان انقلابی فعالیت می‌کنند عضوی از بسیج رسانه محسوب می‌شوند.

للگانی گفت: یکی از وظایف ما به عنوان فرد بسیجی و رسانه‌ای، کار جهادی و ایجاد فهم درست از اقتضائات کشور و انتقال صحیح آن به جامعه می‌باشد.

وی بیان کرد: دشمن در این چند سال اخیر هجمه عظیم رسانه‌ای بر ضد اسلام بر جامعه ما وارد کرده است اما مردم غیور و انقلابی ما ایستادگی کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: اگر این تحریم‌هایی که علیه نظام اسلامی بر کشور ما وارد شد کشور دیگری را در بر می‌گرفت آن کشور تا الان به زانو درآمده بود اما کشور ایران به دلیل حمایت‌ها و ایستادگی ملت و فعالیت رسانه‌ای منسجم نیروهای انقلابی توانسته موفق و پیروز باشد.

للگانی افزود: در بیشتر کشورهای غربی بیکاری بالای 40 درصد است اما رسانه‌های آن‌ها به گونه‌ای وانمود می‌کنند که هیچ مشکلی ندارند بنابراین باید در امر رسانه و انتقال پیام دقت لازم را داشته باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات