به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی، شهدای مدافع حرم از جمله بی قرارانی هستند که در نشان دادن وفا و صیانت از شجره طیبه اهل بیت (ع) مرز‌ها را در نوردیدند و با ولایت پذیری وایثار و شهامت و شهادت خود زیباترین تحلیل فلسفه‌ی قیام حسینی را برای جهانیان معنا و تفسیر عینی کردند.

این نشر افتخار را دارد که کتب برگزیده خود را با موضوع زندگی و خاطرات شهیدان مدافعان حرم از تاریخ ۱۵ الی ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ به صورت فروش ویژه همراه با هدایای ویژه خدمت مخاطبان خود عرضه دارد.
بسته مدافعان حرم مجموعه کتبی است که در مورد خاطرات شهدای مداع حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب س است که توسط نشر شهید کاظمی چاپ و روانه بازار شده که در زیر به آن اشاره شده است.
سربلند/ روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی
یادت باشد/ شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید
عباس برادرم/ خاطرات و یادداشت‌های شهید مدافع حرم، عباس کردانی
از حاج ابراهیم تا خان طومان/ روایتی از رشادت شهدای لشکر ۲۵ کربلا در ارتفاعات حاج ابراهیم و سپس شرکت در جنگ سوریه و دفاع از حرم اهل بیت
ابووصال/ روایت زندگی شهید مدافع حرم شهید محمدرضا دهقان امیری
از ام الرصاص تا خان طومان/ روایت نویسنده است از حماسه‌آفرینی‌های برادرانش در سال‌های دفاع مقدس و نیز برادرانی که اکنون راهِ همان بزرگ‌مردان را در نهضت مبارک مدافعان حرم ادامه می‌دهند.
رفیق مثل رسول/ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم، رسول خلیلی
چمروش/ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم کمال شیرخانی
تو برادر من نیستی/ خاطرات شهید مدافع حرم، محمد تاج بخش
شهید عزیز/ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم محمود رادمهر
طاهر خان طومان/ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم سید رضا رضا طاهر
خدا حافظ دنیا/ مجموعه خاطرات شهید مدافع حرم حاج محمد شالیکار
عطش/ روایت داستانی از آنچه در سوریه می‌گذرد
حلب خان طومان پلاک ۲۵
دیده بان ۲۵
و..
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت نمایند. /۹۲۵/د ۱۰۳/ش