۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۶۷۱
امروز صورت گرفت؛

سفر وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی

حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در سفری سه روزه به منظور بهره برداری و بازدید از چند پروژه کشاورزی وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال معاون استاندار و نمایندگان استان در مجلس و سایر مسؤولان استانی قرار گرفت.
وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ظهر امروز سید محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در سفری سه روزه به منظور بهره برداری و بازدید از چند پروژه کشاورزی وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال معاون استاندار و نمایندگان استان در مجلس و سایر مسؤولان استانی قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در روز نخست از سفر خود به استان از مزرعه پرورش گل رز هزار دستان بیرجند و مجتمع کشت و صنعت سربیشه بازدید می‌کند و آبیاری زیر سطحی 72 هکتاری اسماعیل آباد شهرستان نهبندان افتتاح خواهد کرد.

حجتی در روز دوم سفر خود نیز به شهرستان‌های قاین، بشرویه و طبس می‌رود و از مزرعه خارشتر شرکت پیوند خاوران به عنوان نخستین مزرعه الگویی در سطح کشور، کارخانه تروند زعفران قاینات، شرکت سهامی زراعی خضری دشت بیاض، پروژه پرورش بز سانن شهرستان فردوس و پروژه‌های آبخیزداری صندوق توسعه ملی بشرویه بازدید خواهد کرد و پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی اسلام آباد شهرستان قاین نیز افتتاح می‌کند.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی در روز سوم نیز با سفر به طبس از کارخانه سبزی خشک کنی و تولید عرقیات اکسیر این شهرستان بازدید می‌کند و پروژه تجهیز و نوسازی اراضی در سطح 800 هکتار افتتاح خواهد کرد./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات