۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۸۴۵۸۱
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی» منتشر شد

این کتاب نوشته جواد ایروانی است که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تهیه شده و در انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی به چاپ رسیده است.
کتاب «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی(سطح پیشرفته)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی(سطح پیشرفته)» اظهار داشت: دانش اقتصاد دست‌کم هفت بخش را در خود جای می‌دهد که عبارتند از: مبانی (فلسفه) اقتصاد، مکتب اقتصادی، حقوق اقتصادی، اخلاق اقتصادی، نظام اقتصادی، توسعة اقتصادی و علم اقتصاد به معنای خاص. از این میان، مباحث مربوط به حقوق اقتصادی، حجم گسترده‌ای را در میراث علمی و مکتوب مسلمانان به خود ویژه ساخته است.

وی گفت: فقیهان بزرگوار این مباحث را در کنار مباحث مربوط به اخلاق اقتصادی ذیلِ عنوان «فقه ‌الاقتصاد» پیوسته بررسی کرده‌اند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: موضوع این نوشتار نیز با عنوان «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی» در همین بخش جای می‌گیرد و تلاش می‌شود مهم‌ترین قواعد و احکام فقهی مرتبط با اقتصاد تبیین گردد.

وی به معرفی کتاب «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی(سطح پیشرفته)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جواد ایروانی است که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تهیه شده و در انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «مبانی فقهی اقتصاد اسلامی(سطح پیشرفته)» با 376 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 150000 ریال در سال 1393 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 37500 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات