۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۴۵۷
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

خواب آشفته آمریکایی ها درباره ایران اسلامی تعبیر نمی شود

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی قرار دارد، گفت: این خواب آمریکایی ها که روزی بتوانند به کشورمان بازگردند و به دخالت خود ادامه دهند هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.
امام جمعه بهشهر

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تحریم های ضد ایرانی دولت آمریکا را نشان از کینه دیرینه آنها از ملت ایران دانست.

وی با بیان این که همه نقش های آمریکایی ها در چهار دهه اخیر با هوشیاری ملت ایران خنثی شده است، افزود: آمریکایی ها در آخرین حربه خود در تلاش هستند با تحریم های اقتصادی فضای داخلی کشور را ملتهب کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی بدانند ملت ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار خواسته های دروغین آنها نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: با همه توان و قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهیم ایستاد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که ملت ایران با وحدت و همبستگی در برابر یاوه گویی های دولتمردان آمریکایی ایستاده اند، تصریح کرد: تا زمانی که وحدت و همبستگی در این کشور وجود دارد آمریکا و یا هر کشور دیگری نمی تواند قدم از قدم بردارد.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه وحدت امروز به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: آمریکا با همه ادعای خود امروز در برابر اقتدار ملت یران زانو زده ست.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با شتاب در مسیری که از ابتدا تعیین شده در حرکت است، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی فکر می کنند با تحریم و فشار اقتصادی می توانند از شتاب پیشرفت کشورمان جلوگیری کنند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران همانند کشورهای منطقه نیست که آمریکایی ها به راحتی در امور داخلی آنها دخالت کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای استقرار خود به دخالت های آمریکایی ها در امور کشورمان پایان داد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: این خواب آمریکایی ها که روزی بتوانند به کشورمان بازگردند و به دخالت خود در کشورمان ادامه دهند هیچ گاه تعبیر نخواهد شد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات