۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۸۴۳۴۷
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت مقاوم ایران اسلامی هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم های آمریکا هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت، گفت: تحریم های اخیر آمریکایی ها علیه کشورمان یک جنگ روانی جدیدی است که با مدیریت صحیح مسؤولان به شکست خواهد انجامید.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان انقلابی در راهپیمایی سیزدهم آبان، آن را نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران دانست.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که این حضور حماسی بار دیگر شور و شعور انقلابی گری را در این کشور زنده کرد، افزود: امروز در سایه انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار به گفتمانی جهانی تبدیل شده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها جنایت های بسیاری را علیه ملت ایران در چهار دهه اخیر انجام دادند، خاطرنشان کرد: در حالی مقامات جنایت کار آمریکایی سخن از مذاکره می زنند که بیشترین فشارها و تحریم ها را علیه ملت ایران وارد کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها تسلیم نخواهند شد، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با هوشیاری کامل در برابر توطئه دشمن ایستاده اند و از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که امروز توطئه آمریکایی ها در برابر عزت و عظمت ملت ایران شکست خورده است، خاطرنشان کرد: عصبانیت امروز آمریکایی ها از ملت ایران به دلیل پیشرفت های چهار دهه اخیر کشورمان است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز پروژه تحریم آمریکایی ها علیه ملت ایران دیگر نخ نما شده و هیچ تأثیری در روند اهداف نظام اسلامی ندارد، تصریح کرد: این کشور در چهار اخیر علیرغم تحریم های ظالمانه آمریکا امروز به کشوری اثرگذار و مقتدر در جهان تبدیل شده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران پاسخ تحریم های آمریکا را با وحدت و همبستگی بیشتر خواهند داد، گفت: این ملت ثابت خواهند کرد که تحریم ها نمی تواند مانع از تحقق اهداف انقلاب شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم های آمریکا هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهند رفت، خاطرنشان کرد: تحریم های اخیر آمریکایی ها علیه کشورمان یک جنگ روانی جدیدی علیه کشورمان است که با مدیریت صحیح مسؤولان به شکست خواهند انجامید./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات