۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۱۹۸
سردار جوانی:

ملت ایران با ایستادگی هیمنه استکبار را در هم خواهد کوبید

سردار جوانی از سیزدهم آبان به عنوان تجلی مبارزه و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و ستم یاد کرد و گفت: استکبارستیزی در واقع ستیز با ظالم، ستمگر و قلدر است که امروز این تفکر در جامعه اسلامی نهادینه شده است.
سردار جوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در مراسم راهپیمایی سیزدهم آبان ساری به نقش ارزشمند دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان همواره در نظام اسلامی حماسه آفرین بودند.

وی ملت بزرگ ایران اسلامی را مردمی مقاوم معرفی کرد و با بیان این که نظام سلطه چهار دهه تلاش کرد تا جلوی ایستادگی ملت بزرگ ایران را بگیرد، افزود: اما این ملت با مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری مقتدرانه در برابر توطئه دشمنان ایستاده اند.

سردار جوانی از سیزدهم آبان ماه به عنوان تجلی مبارزه و ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم و ستم یاد کرد و گفت: استکبارستیزی در واقع ستیز با ظالم، ستمگر و قلدر است که امروز این تفکر در جامعه اسلامی نهادینه شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران مبارزه با ظلم، ستم و زورگویان را یک ارزش ذاتی معرفی کرد و با بیان این که افتخار ملت ایران در چهار دهه اخیر حفظ این ارزش بوده است، تصریح کرد: ایستادگی در برابر ظالم و زورگو از ویژگی و شاخصه های کسانی است که مطیع و فرمانبر خداوند متعال هستند.

وی با اشاره به این که آمریکا در چهار دهه اخیر هرچه در توان داشته برای مقابله و مبارزه با ایران اسلامی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حرکت در مسیر الهی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی سیزدهم آبان را خلق کرده و گرامی می دارند.

سردا جوانی در ادامه سخنان خود از سیزدهم آبان به عنوان نقطه آغاز حرکت های بزرگ در انقلاب یاد کرد و افزود: این روز مهم باید به شیوه ای مناسب برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که آمریکایی ها خاطرات تلخی از سیزدهم آبان در ذهن دارند، گفت: پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان توطئه و نقشه آمریکایی ها علیه ملت ایران ادامه دارد.

وی با اشاره به این که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران آمریکایی ها تلاش می کنند حماسه های بزرگ را از ملت ایران اسلامی بگیرند، خاطرنشان کرد: اما این ملت یک سیزده آبان دیگری را در این کشور خلق خواهند کرد و در 22 بهمن امسال جشن خواهند گرفت./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات