۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۱۹۰
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

ملت بزرگ ایران پیروز نهایی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که ملت بزرگ ایران پیروز نهایی مبارزه با استکبار جهانی خواهند بود، گفت: نباید بگذاریم یک کشور مستکبر با فشار، تهدید و تحریم خواسته های نامشروع خود را تحقق بخشد.
امام جمعه موقت ساری

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی سیزدهم آبان ماه با گرامیداشت سیزدهم آبان ماه از این روز به عنوان نقطه عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکای جنایت کار یاد کرد.

وی با بیان این که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از هیچ جنایت، عناد و سنگ اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام اسلامی فروگذار نکرده اند، افزود: این حضور حماسی می تواند پاسخ محکمی به توطئه ها و نقشه های شوم آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران باشد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز نظام سلطه خوی شیطانی خود را در لحن و کلام آشکار کرده است، گفت: رییس جمهور آمریکا با وقاحت تمام ملت ایران را آماج توهین قرار می دهد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ملت بصیر ایران اسلامی و شاگردان مکتب اسلام ناب مکر و حیله های دشمن را می شناسند و به دشمن اعتماد ندارند، خاطرنشان کرد: این ملت با بصیرت و انقلابی دریافته اند که پایانی برای خباثت ها و دشمنی های آمریکا و نوچه های اروپایی و منطقه ای اش وجود ندارد.

وی با اشاره به این که حضور در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این حضور ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی موجب مأیوس شدن دشمن و همچنین روشن شدن نور امید در دل های مستضعفان و آزادی خواهان جهان خواهد شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران جنایت های آمریکایی ها علیه خود را در دهه های گذشته فراموش نخواهند کرد، افزود: این ملت زخم های بسیاری را از آمریکایی های جنایت کار خورده اند و با حضور در چنین اجتماعاتی خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های آمریکایی ها نشان می دهند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عزتمندانه در برابر توطئه آمریکایی ها ایستاده اند، گفت: آمریکایی ها بدانند ملت ایران تحت هیچ شرایطی از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران پیروز نهایی مبارزه با استکبار جهانی خواهند بود، تصریح کرد: نباید بگذاریم یک کشور مستکبر با فشار، تهدید و تحریم خواسته های نامشروع خود را تحقق بخشد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات