۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۵۸۴۱۲۷
نماینده مجلس:

خراسان جنوبی با تغییر مدیران به توسعه نمی رسد

امیرحسنخانی گفت: شهرستان سرایان در خراسان جنوبی بیش از ۶ ماه فرماندار ندارد و با تغییر استاندار فعلی استان تا چند هفته آینده، در دولت تدبیر و امید، چهار استاندار دراستان تغییر کرده است که با این تغییرات به ثبات نمی‌رسیم.
امیرحسنخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار داشت: زنان و بانوان حضور فعالی در اقتصاد کشور دارند که باید از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه برخی از دهیاران استان بانوان هستند، گفت: زنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس نیز با رزمندگان همکاری می‌کردند و تدارکات جبهه را انجام می‌دادند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: باید مدیریت‌ها در استان تقسیم شود و از ظرفیت‌ نیروهای انسانی سایر شهرستان‌ها استفاده و بسیاری از کارها به بانوان سپرده شود.

امیرحسنخانی تصریح کرد: اکثر زنان از تحصیلات عالی برخوردار هستند و اگر به این قشر از جامعه اعتماد شود می‌توانیم بسیاری از کارها را به آن‌ها بسپاریم.

وی ادامه داد: بسیاری از مسؤولان کشوری که به استان سفر می‌کنند تنها از مرکز استان سرکشی می‌کنند در حالی که شهرستان‌های دیگری هم وجود دارند که از بیرجند محروم‌تر هستند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم‌هایی که صورت گرفته، هزینه‌های زندگی به مردم فشار وارد می‌شود و بهتر است با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر بسته‌های حمایتی از استان‌های محروم آغاز شود.

امیرحسنخانی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در جامعه زنگ خطر است و باید همانطور که برای حفظ اشتغال و اقتصاد، بودجه‌ای اختصاص داده می‌شود باید برای حفظ خانواده نیز بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه لازمه توسعه هر استانی ثبات مدیریتی و برنامه‌ریزی منظم است، افزود: اما شهرستان سرایان در خراسان جنوبی بیش از 6 ماه فرماندار ندارد و با تغییر استاندار فعلی استان تا چند هفته آینده، در دولت تدبیر و امید، چهار استاندار در استان تغییر کرده است که با این تغییرات به ثبات نمی‌رسیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات