۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۸۲۷۸۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اربعین حسینی مانور اقتدار و عظمت شیعیان است

امام جمعه خرم آباد اربعین حسینی را مانور اقتدار و عظمت شیعیان دانست و گفت: مراسم معنوی اربعین نشانه عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) بوده و مسلمانان با این حضور وحدت را به نمایش می گذراند.
گردهمایی ائمه جمعه لرستان حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نماز جمعه محل محبت خدا است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه محلی برای  بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، امید آفرینی و معرفت افزایی است، افزود: با اقامه نماز یاد خداوند در دل مردم ایجاد و آرامش، امید و معرفت نیز در جامعه ایجاد می شود.

نماز جمعه محور ترویج ارزش های دینی است

نماینده ولی فقیه در لرستان به توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و عنوان کرد: روشنگری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی راه مقابله با توطئه های دشمنان بوده و پایگاه های نماز جمعه محل بیم و ترس برای دشمن است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پایگاه نماز جمعه باید محور نهادینه سازی، تبیین و ترویج فرهنگ دینی باشد، تأکید کرد: ائمه جمعه در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند و باید آحاد مردم به ویژه نسل جوان را نسبت به ارزش های دینی آشنا سازند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رسالت ائمه جمعه را پاسداری از دین دانست و گفت: ائمه جمعه با انجام رسالت خویش و روشنگری در جامعه توطئه های دشمن را برهم بزنند و ارتباط آحاد مردم به ویژه نسل جوان را با خدای متعال تقویت کنند.

اربعین، نماد وحدت است

امام جمعه خرم آباد در ادامه به پیاده روی اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: مراسم معنوی اربعین نشانه عشق و ارادت مردم به سید الشهدا(ع) بوده و مسلمانان با این حضور وحدت را به نمایش می گذراند.

وی به شکوه و عظمت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و بیان داشت: این حضورموجب حیرت جهانیان شده است و دشمنان از این حضور وحشت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به جنبه های مختلف اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: اربعین حسینی مانور سیاسی اقتدار و عظمت شیعیان است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات