۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۲۶۶۷
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌کند؛

آسیب شناسی فرهنگ انتظار در طلیعه راهپیمایی اربعین

حجت الاسلام زنده دل با اشاره به اهمیت و اثرگذاری راهپیمایی اربعین در عرصه جهانی، گفت: اداره آموزشهای کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کارگاه آسیب شناسی فرهنگ انتظار در طلیعه راهپیمایی اربعین را ویژه خواهران و برادران مبلغ برگزار می کند.
حجت الاسلام زنده دل

حجت الاسلام مجتبی زنده دل، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه کارگاه آسیب شناسی فرهنگ انتظار در طلیعه راهپیمایی اربعین ویژه خواهران و برادران مبلغ در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد، گفت: در چند اخیر، راهپیمایی اربعین از غربت تاریخی درآمده و شیعیان سراسر جهان با عشق زایدالوصفی، مشارکت پرشوری در برگزاری آن دارند.

وی افزود: شيعه در اربعين، عظمت اعتقادي شيعه نشان داده می شود و اربعین واژه ای مقدس است که در کلام معصومین و بزرگان دینی دارای جایگاهی رفیع است.

حجت الاسلام زنده دل ادامه داد: پیام پیاده روی اربعین دعوت جهانیان به انتظار فرج است و این حماسه نقش مؤثری در آگاهی بخشی به مردم جهان ایفا می کند.

وی تصریح کرد: با این مقدمه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در آستانه پیاده روی اربعین، کارگاهی با موضوع آسیب شناسی فرهنگ انتظار برای مبلغان خود برنامه ریزی کرده است تا به مقابله با شبهات و دسیسه هایی که قصد ضربه زدن به این حرکت عظیم را دارند، بپردازند.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که کارگاه، روز چهارشنبه 28 مهر ماه 97 ساعت 15 برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه کنند./1304/ت303/ب1

ارسال نظرات