۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۸۰۶۳۷
پیرهادی در گفت‌وگو با رسا:

استفاده از نظر جامعتین شرط لازم برای پیشبرد اصولگرایی است

دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اهمیت استفاده از نظر جامعتین گفت: تمام جریانات و طیف‌های اصولگرایی باید از نظر مشورتی جامعتین بهره بگیرند.
محسن پیرهادی محسن پیرهادی

محسن پیرهادی دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، درباره اهمیت تعامل جریانات اصولگرایی با جامعتین اظهار داشت: تمام جریانات و طیف‌های اصولگرایی لازم است در مسیر فعالیت خود از نظر مشورتی جامعتین بهره بگیرند.

پیرهادی در پاسخ به این پرسش که جعمیت متبوع وی تا چه میزان با جامعتین در ارتباط است، گفت: قطعا یکی از برنامه‌های جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی دیدار با اعضای جامعتین در آینده نزدیک است. ضمن اینکه فعالیت جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به گونه‌ای است که با علما و روحانیون مختلفی ارتباط تنگاتنگ دارد.

وی اضافه کرد: در ساختار جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی امروز سه نفر از حوزویان برجسته حضور دارند که سایر اعضا را راهنمایی می‌کنند، علاوه بر این اکثر اعضای این جمعیت دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) هستند، دانشگاهی که بنیان آن نیز به نوعی برآمده از تفکرات حوزوی است.

پیرهادی در پاسخ به این سوال که اگر در آینده جامعتین نظری را ارائه دهد که با نوع تصمیم‌گیری جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در تضاد باشد، این مجموعه چه واکنشی نشان خواهد داد، بیان داشت: در مباحث سیاسی باید به صورت اقناعی عمل کرد. قطعا جامعتین به عنوان یک پایگاه عقلانی و فقهی نظری را اثبات کند، ما نیز آن نظر را می‌پذیریم. در نقطه مقابل، مجموعه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی نیز اگر اختلاف دیدگاه با اعضای محترم جامعتین داشته باشد، قطعا درباره آن موضوع با جامعتین بحث و تبادل نظر عقلانی و منطقی خواهد کرد.

وی در پایان بار دیگر تاکید کرد: استفاده از نظر مشورتی پایگاه مهمی همچون حوزه‌های علمیه یک شرط لازم برای مجموعه ما است و جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی این ارتباط را یک شرط لازم برای مسیر فعالیت خود می‌داند./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

 

 

 

ارسال نظرات