۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۷۷۵۸۲
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

مقاومت «دکترین جنگی اسرائیل» را تغییر داد

معاون دبیرکل حزب‌الله ضمن تأکید بر اینکه توسعه مقاومت میان جوانان نتیجه تربیت عاشورایی است، اعلام کرد همین مقاومت، رژیم صهیونیستی را مجبور به تغییرات تاکتیکی کرده است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت السلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم دومین شب محرم اظهار داشت: تربیت عاشورایی منجر به مقاومت سازنده میان جوانان شد.

شیخ قاسم افزود: این مقاومت جلوی دکترین جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل که قدرت بازدارندگی این رژیم و امنیت‌ آن را فراهم می‌کرد، گرفت، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم به خسارت راهبردی مذکور اذعان دارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله بیان کرد: مقاومت قدرت نیروی هوایی دشمن برای فیصله دادن به نبرد را گرفت و تمام جبهه داخلی رژیم اسرائیل را در دسترس موشک قرار دارد؛ مسأله‌ای که موجب شد تغییراتی تاکتیکی در پیش بگیرد. (به عنوان مثال) رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در جنگ آینده باید «زمینی» بجنگیم.

شیخ قاسم گفت: امروز روند مقاومت در تمام منطقه سرعت گرفته، ملت مجاهد فلسطین با مبارزه خود، اسرائیلی‌ها را به نقطه صفر رسانده، آمریکا دیگر نمی‌تواند دستورکارهایش را بر سوریه و عراق تحمیل کند، کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در مقابله با ملت مجاهد یمن ناتوان هستند.

وی تأکید کرد: معادله «خاورمیانه جدید» دو بار در منطقه شکست خورده، یک بار در سال 2006 در لبنان (پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه) و یک بار در سوریه (جنگ سوریه که از 2011 آغاز شده). به خواست خدا پیروزی‌های محور مقاومت بر محور شر به نمایندگی آمریکا، اسرائیل و مزدوران آنها ادامه پیدا خواهد کرد./۹۹۴/ب۹۰۳/ف

ارسال نظرات