۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۷۷۴۹۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت فعالیت کمیته امداد در اشتغال زایی و خودکفایی

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مشکل بیکاری در استان و فشارهای اقتصادی و معیشتی، گفت: برای رفع این مشکلات باید فعالیت کمیته امداد در بحث اشتغال زایی و خودکفایی تقویت شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در نشست با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مأموریت کمیته امداد در راستای اهداف قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی توجه به محرومین، ایجاد اشتغال، فقرزدایی، برقراری عدالت و تحصیل را از جمله مأموریت های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: مأموریت این نهاد در راستای اهداف قرآن و اهل بیت(ع) است و به همین منظور کار کمیته امداد تقدس دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی کمیته امداد در زمینه افراد تحت پوشش بیان داشت: با حمایت از خانواده های تحت پوشش می توان بسیاری از فشارهای اقتصادی را برای آنان کاهش داد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه امروز و فشارهای اقتصادی و معیشتی به ویژه برای خانواده های کم درآمد اظهار داشت: شرایط کنونی جامعه مسؤولیت کمیته امداد را در برابر خانواده های تحت پوشش سنگین تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت تقویت حضور و فعالیت کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی تأکید کرد و ادامه داد: با فعالیت در زمینه اشتغال زایی و خودکفایی می توان در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری گام برداشت.

وی به موفقیت کمیته امداد درمدیریت اشتغال های کوچک تأکید کرد و گفت: با توجه به موفقیت کمیته امداد در این زمینه باید اشتغال زایی های این حوزه در اولویت قرار گیرد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات