۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۵۷۷۱۱۵

دشمنان پیام حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا را دریافت خواهند کرد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به مراسم تشییع ۱۳۵ شهید این هفته در تهران گفت: ملت ایران با حضور پرشور در مراسم تشییع این شهدا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد و دشمنان پیام این حضور گسترده را دریافت خواهند کرد.
سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در نشست خبری با موضوع تشییع ۱۳۵ شهید دفاع مقدس در تهران، گفت: اجرای مراسم تشییع این شهدا بر عهده سپاه محمد رسول‌الله(ص)‌ است و برادران ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هم ما را در اجرای این مراسم یاری می‌کنند.

یزدی تاکید کرد: مراسم وداع با این شهدا چهارشنبه شب، با عنوان شبی با شهدا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: پیکر مطهر این شهیدان، پنج‌شنبه از ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشییع خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکرهای مطهر این شهدا در تفحص‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در مناطق عملیاتی شلمچه، مجنون، کربلای ۵، والفجر ۸، والفجر یک، سومار کشف شده‌اند.

یزدی تصریح کرد: هویت ۱۷ شهید از این شهدا شناسایی شده است که طی روز‌های آینده به خانواده‌هایشان تحویل خواهیم داد و شناسایی هویت پیکرهای ۴۵ شهید دیگر نیز در دست اقدام است.

وی گفت: برخی از شهدای شناسایی شده متعلق به آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه و مازندران هستند که در ۲۶ شهویورماه مصادف با هفتم ماه محرم به استان‌های مذکور جهت تشییع و خاکسپاری ارسال خواهند شد. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۷ تن از این شهدا که شناسایی شده‌اند تهرانی بوده‌اند، گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع این شهدا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد و دشمنان پیام حضور گسترده مردم در این مراسم را دریافت خواهند کرد. 

وی افزود: با فناوری تشخیص DNA هویت شهدا را مشخص می‌کنیم و همچنین به کشور‌هایی همچون سوریه، عراق و افغانستان در جهت شناسایی پیکر شهدایشان کمک کرده‌ایم./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات