۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۶۱۶۴۶
آیت الله حسینی بوشهری:

همه در قبال نعمت انقلاب مسؤول هستند | دستگاه قضا درباره ارتکاب جرائم آسیب شناسی کند

عضو هیأت رییسه خبرگان تأکید کرد: همه ما در قبال نعمت انقلاب مسؤولیم و باید با بصیرت کامل از انقلاب حمایت و دفاع کنیم.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا،  دادستان و جمعی از مسؤولان قضائی قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری  دیدار و گفت وگو کردند.


در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری، نائب رییس جامعه مدرسین از خدمات دادستان قم قدردانی کرد و با اشاره به انقلاب اسلامی و اهداف آن افزود: همه ما در قبال نعمت انقلاب مسئولیم و باید با بصیرت کامل از انقلاب حمایت و دفاع کنیم چرا که دشمن دائما در حال توطئه برای انقلاب و نظام است. که الحمدلله شما به وظایف خود خوب عمل کرده و می کنید.

عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری  اظهار داشت:  خوب است دستگاه قضایی علاوه بر برخورد با مجرمین یک آسیب شناسی هم داشته باشد و علل و زمینه های ارتکاب جرائم را هم بررسی کرده و از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی شود که هم خدمات سیستم قضائی و هم زمینه های روان شناسی وقوع جرم به جامعه منعکس شود و مردم بیشتر با چهره مهربان دستگاه قضایی هم مواجه شوند.و خبرهایی که از دستگاه قضایی به گوش می رسد فقط برخورد با مجرمین و جرائم نباشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه  با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: باید به فضای مجازی بیشتر توجه داشت و تا حد امکان از وقوع جرم پیشگیری شود در صورت ارتکاب هم برخورد مناسب صورت گیرد.

در این دیدار دادستان قم گزارشی از فعالیتها و برنامه های انجام شده در حوزه قضائی، فضای مجازی و آسیبهای اجتماعی ارائه کرد./۱۳۲۳/

ارسال نظرات