۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۶۰۶۶۲
سردار احمدی مطرح کرد؛

فداکاری شهدا و مدیریت امامین انقلاب عامل اقتدار نظام اسلامی

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم گفت: اقتدار نظام اسلامی به برکت فداکاری شهدا، عزت و مقاومت ملت ایران و مدیریت بی نظیر امامین انقلاب به دست آمده است.
سردار احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا احمدی در همایش روز هنر انقلاب اسلامی که عصر امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد با اشاره به اهمیت خودباوری در کشور عنوان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، دستاوردهای هسته ای نظام اسلامی حاصل تلاش های دانشمندانی است که عمدتاً کمتر از 30 سال سن دارند و این نشان دهنده خودباوری و اعتماد به جوانان است.

وی افزود: این روحیه خودباوری سبب شده است تا ما بتوانیم با کشورهایی که میانگین سنی دانشمندان آنها بیش از 68 سال است رقابت کرده و به دستاوردهای بی نظیری دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم تصریح کرد: بنابر فرموده رهبر انقلاب، هرکس که به نمایندگی از ملت ایران پشت میز مذاکره می نشیند باید متناسب با شأن و منزلت ملت ایران با مستکبران صحبت کند.

وی با اشاره به دیدار سردار سلیمانی با مراجع تقلید اظهار کرد: فرمانده مقتدر سپاه قدس در این دیدارها عنوان کرد که در هزار سال گذشته شیعه هرگز به این درجه از اقتدار و سربلندی که هم اکنون نظام اسلامی دارد، نائل شده است.

احمدی اضافه کرد: ایران دو بار به صورت گردباد تا هند و سواحل مدیترانه پیشروی کرده است اما بازگشته است اما اکنون قبل از رفتن به سواحل مدیترانه، قلب ملت ها از سوی نظام، انقلاب و امام فتح شده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: این اقتدار نظام اسلامی به برکت فداکاری شهدا، عزت و مقاومت ملت ایران و مدیریت بی نظیر امامین انقلاب به دست آمده است.

وی ابراز کرد: فتنه داعش که با حمایت مالی، تسلیحاتی و نظامی استکبار ایجاد شده است به دنبال مقابله با ایران بوده است و جبهه ضد داعشی غرب دروغی بیش نیست و در مواقع بحرانی، آنها به داعشی ها مهمات و آذوقه می رساندند.

احمدی تأکید کرد: فتنه و سیلی که شروع شد، قرار بود بعد از عراق و سوریه به سوی ایران پیشروی کند و اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید پشت دیوارهای قم و تهران با داعش مقابله می کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سریال پایتخت به موضوع داعش اشاره کرد اما میان فیلم و واقعیت خباثت دشمن فاصله فراوانی وجود دارد و قابل مقایسه با یکدیگر نیستند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات