۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۶۰۶۱۷
مثلث شوم(۲):

بهائیت حربه‌ای برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام است

حجت الاسلام علیزاده موسوی در کتاب مفهوم شناسی سلفیه نوشت: اسرائیل احساس می‌کند بهائیت بهترین حربه برای ایجاد شقاق و انفکاک در جهان اسلام است.
بهائیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ما وقتی جهان اسلام را بررسی می‌کنیم شاهد یک مثلث انحراف در آن هستیم که هر یک از اضلاع این مثلث، بخشی از جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داده است و آنها عبارتند از: قادیانیه، بهائیت و وهابیت.

بهائیت

ضلع دوم این مثلث بهائیت است، رویکرد بهائیت زبان فارسی است، وقتی می‌خواهند علیمحمد باب را اعدام کنند، روس‌ها اولین گروهی هستند که اعتراض می‌کنند، بعد از این‌ها انگلیسی‌ها هستند که ادعا می‌کنند اگر امیرکبیر علی محمد باب را اعدام کند، ما از دو طرف وارد کشور خواهیم شد!

امروز مرکز بهائیت در اسرائیل است، اسرائیل جایی است که دین یهود در آن حاکم است و ویژگی دین یهود این است که به هیچ دینی اجازه فعالیت نمی‌دهد، حتی مسیحی‌ها حق ندارند در اسرائیل فعالیت کنند؛ چون می‌گویند، این، ارض موعود است؛ مسیحیت تبشیری به شدت به مسیحیت دعوت می‌کنند، کلیسای خانگی درست می‌کنند، طرف را داخل وان آب فرو می‌کنند و غسل تعمید می‌دهند! اما در مورد یهودی‌ها این حالت را نداریم و آنها به شدت متعصب‌اند، اما با این وجود رسما می‌بینید بهائیان در شهر حیفا زیر کوه بزرگی به نام کوه کرمل را خالی کرده‌اند و باغ‌های هفت‌گانه خودشان را آنجا بنا کردند و از سراسر دنیا به منطقه حیفا می‌آیند و آیین دینیشان را انجام دهند.

 استعمار و بهائیت

 حالا بحث این است که اسرائیل چگونه و چرا اجازه می‌دهد بهائیت در این شهر فعال باشد؟ دلیلش این که اسرائیل احساس می‌کند بهائیت بهترین حربه برای ایجاد شقاق و انفکاک در جهان اسلام است، و جالب است که در هند، در شهر دهلی که زمین و خانه نسبت به جمعیت بسیار محدود می‌باشد به طوری که برخی از مردم در خیابان‌ها می‌خوابند، با این وجود در بهترین جای همین شهر، ساختمان بسیار بزرگی به نام نیلوفر آبی یا و اتر لی‌لی، شبیه گل زیبای نیلوفر ساخته‌اند.

 این ساختمان مربوط به بهائی‌هاست، اگر علاقه داشته باشید که بدانید که اینجا کجاست، از در که وارد شوید، به او می‌گویند زبان شما چیست؟ فارسی،‌انگلیسی، چینی، مالایی، هندی، هر زبانی که باشید به شما مترجم می‌دهند که عقاید این‌ها برای شما توضیح دهند. من از یکی مسؤولانش پرسیدم که شما چرا این ساختمان را شبیه نیلوفر ساختید؟!( میدانید که نیلوفر گل بسیار زیبایی است که از دل مرداب درمی‌آید)، او در جواب گفت: بهائیت از دل مرداب اسلام بالا آمده و شکوفا شده است./۹۹۸/ت۳۰۳/ش/

 

 

ارسال نظرات