۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۵۱۸۸
در قم برگزار شد؛

تشییع شهدای مدافع حرم با حضور شیعیان سوریه

مراسم تشییع و تدفین چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور مردم، طلاب، مسؤولان استانی و برخی از مجاهدان سوری در قم برگزار شد.
تشییع ۷ شهید مدافع حرم در قم تشییع ۴ شهید مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و تدفین چهار شهید مدافع حرم عصر امروز در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مردم، طلاب، مسؤولان استانی و برخی از مجاهدان سوری برگزار شد.

سالم رضایی، محمد یاسین ناصری، علی محمدی و سیدعلیرضا حسینی از شهیدان تیپ فاطمیون بودند که از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شدند.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و خانوادهای شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حسین حسین شعار ماست، لبیک یا زینب(ع)، لبیک یا حسین(ع) شهدای مدافع حرم را بدرقه خانه ابدی کردند.

پیکر این چهار شهید در ادامه دور ضریح کریمه اهل‌بیت(س) طواف داده شد و مراسم اقامه نماز میت بر پیکر این شهدا به امامت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین برگزار و برای خاکسپاری در قطعه 31 شهدای مدافع حرم به بهشت معصومه(س) منتقل شدند.

گفتنی است، جمعی از بزرگان فوعه و کفریا«دو شهرک در 10 کیلومتری شمال شهر ادلب سوریه» در این مراسم شرکت کردند و در مراسم پایان تشییع به عزاداری و نوحه خوانی در وصف شهدای مدافع حرم پرداختند./978/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات