۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۴۶۰۹
دبیر جبهه پایداری در استان زنجان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

دبیر جبهه پایداری در استان زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام کننده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام علی باقری دبیر جبهه پایداری در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی باقری اظهار کرد: فلسفه انقلاب اسلامی و تحقق آن شامل استکبارستیزی بیرونی (سلطه نظام جهانی در راس آن آمریکا) و استبداد ستیزی درونی،کنار گذاشتن ارزش‌ها و حاکمیت طاغوت و جایگزین کردن ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) است.

وی آرمان‌های انقلاب اسلامی را حاکم کردن گفتمان عدالت، تحقق آزادی‌های مشروع تصریح شده در قانون اساسی، اسلامی شدن نهادها و همه مجاری اداره کشور و جهانی کردن تفکر "بیداری اسلامی" عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زمینه رشد و تعالی آحاد جامعه و پایبندی به ارزش‌های متعالی الهی، برخورداری آحاد جامعه از رفاه و زیرساخت‌های مناسب برای رشد و دستیابی و توسعه همه جانبه پایدار از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر جبهه پایداری در استان زنجان ادامه داد: امنیت عمومی و فراگیر کردن آن در همه مناطق کشور، استقلال در تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر مصالح ملت و منافع ملی و سیاست خارجی نیز از دیگر اهدافی است که انقلاب اسلامی آنها را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه در طول 40 سال گذشته با رهبری عالمانه امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری کشور به دستاوردهای بسیاری دست یافته است، گفت: از جمله این دستاوردها توان موشکی و قدرت دفاعی کشور است.

وی گفت: با قدرت نظام جمهوری اسلامی داعش که 65 درصد کل کشور سوریه را و 45 درصد عراق را اشغال کرده بود و در تلاش برای مسلط شدن به کربلا، نجف، سامراء، و شام بود به زباله دان تاریخ سپرده شد.

دبیر جبهه پایداری در استان زنجان تصریح کرد: با وجود چنین هجمه‌هایی از سوی دشمنان حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمام کننده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

حجت‌الاسلام باقری با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: جبهه پایداری نیز همگام با سایر مردم در این راهپیمایی باشکوه حضور پیدا خواهد کرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات