۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۳۲۶
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

هیچ صنفی صاحب انقلاب اسلامی نیست

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بعد از پیروزی انقلاب هیچ صنفی نگفت صاحب انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ترنر - رئیس سیا-  پرسیدند با اینهمه دستگاه عظیم جاسوسی چرا وقوع انقلاب در ایران پیش‌بینی نکردید؟ و او پاسخ داد که ایران جزیره ثبات بوده و محمدرضا پهلوی بر سرقدرت است، و خبرنگار به وی گفت که هم اکنون حکومت مذهبی در ایران حاکم شده است.

وی گفت: گفته‌های ترنر در حالی بود که وی هنوز نفهمیده بود در ایران چه اتفاقی رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه پس از 40 سال دشمن هنوز کشور را نشناخته و متوجه نیستند در کشور چه اتفاقی رخ داده است، گفت: آنها نخواهند توانست پیروزی انقلاب اسلامی را هضم کنند مگر اینکه به اسلام گرایش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه دشمن پس از 40 سال همواره به دنبال ضربه زدن به کشور بوده است، گفت: دشمن در این مدت از طریق بایکوت سیاسی، محاصره اقتصادی و ترور با نظام اسلامی در تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دشمن از همه توان خود علیه نظام اسلامی استفاده کرده است، گفت: امروز با قاطعیت می‌توانیم بگوییم که از دوران کارتر به بعد کسی نبوده است که بگوید از ضربه زدن حتی در یک مورد علیه نظام اسلامی چشم پوشی کرده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا برای تخریب ایران عنوان می‌کند که ایران محور شرارت است.

وی با اشاره به اینکه با این وضعیت رابطه ایران و دشمن گرگ و میش بوده و تضاد بین ما و آمریکا کلی است و امکان آشتی وجود ندارد، افزود: ما زمانی می‌توانیم با دشمن آشتی کنیم که یا آنها از روحیه استکبار ستیزی خود دست بردارند و یا ما از حقانیت، دین، آرمان و اعتقاد دست برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر ضرورت امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بر این محور قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه توان در تلاش برای ضربه زدن به کشور است، گفت: باید متوجه این موضوع باشیم که هر زمان دشمن از ما تعریف کرد، باید بدانیم که یک جای کار اشکال دارد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل پیروزی انقلاب و ثبات آن در این مدت لطف الهی، وجود ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه بوده است، اضافه کرد: از همین رو پس از پیروزی انقلاب هیچ صنفی نگفت صاحب انقلاب اسلامی است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات