۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۲۵۸۱
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان:

پرچمداری اسلام نیازمند تقویت مولفه های قدرت در کشور است

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان گفت: ایران اسلامی برای حمایت از مستضعفین جهان نیازمند تقویت مولفه‌های قدرت در داخل کشور است.
حجت الاسلام خانه گیر

حجت الاسلام عیسی خانه گیر رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان گفت: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، پرچمدار اسلام بوده و این مهم را به نحو مطلوب انجام داده که این پرچمداری نیازمند مولفه های قدرت است.

وی در ادامه افزود: باتوجه به حرکات برخی کشورهای مدعی ام القرای اسلام نظیر عربستان سعودی و بر اساس تحقیقات به عمل آمده در کشورهای اسلامی درمی یابیم که هیچ کشوری جز ایران اسلامی پرچمدار اسلام نبوده است.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان همچنین تصریح کرد: برای اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مولفه های قدرت بتواند از مستضعفین جهان حمایت کند نیازمند تقویت مولفه هایی در داخل کشور است.

حجت الاسلام خانه گیر تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه های دینی خود، نیازمند تقویت مولفه های قدرت در برابر دشمنان به ویژه دشمنان دین اسلام و بدخواهان نظام مقدس و مردم ایران اسلامی است تا دشمنان چشم طمع به میهن اسلامی نداشته باشند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در معرفی مولفه های قدرت ایران اسلامی اشاره داشت و گفت: معظم له «عواطف مردم و افکار عمومیِ هم جهتِ با حکومت» و «ایمان و انگیزه جوانان»، «قدرت دفاع موشکی» و «حضور مقتدرانه در منطقه» را از ابزار اقتدار ملی دانستند که باید حفظ و تقویت شود.

رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی هرمزگان، نگاه به درون را نخستین مولفه های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد و ابرازداشت: نباید در خیلی از مسائل و سیاست ها در برابر دشمن ضعف نشان دهیم، چراکه اگر یک قدم به عقب برگردیم دشمن ده قدم جلو می آید.

حجت الاسلام خانه گیر همچنین گفت: مسلمانان نیز متوجه شده اند که با تطمیع و پول نمی توان افکار و عقاید را بازگرداند، آنچه کارساز بوده، افکار و عقاید راستین است، همه می دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، حامی دین مبین اسلام و حرکت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

وی ادامه داد: با توجه به رصدهای انجام شده، اکثر مسلمانان جهان اعم از شیعه و اهل تسنن، ایران اسلامی را تنها کشور حامی دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) می دانند./851/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات