۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۸۳۱
در محکومیت اغتشاشات اخیر صورت گرفت؛

اجتماع طلاب در بیت آ‌یت الله نوری همدانی/ تأکید فضلا بر پاسخگویی دولت به مطالبات اقتصادی

طلاب حوزه علمیه در محکومیت اغتشاشات و با هدف مطالبه از دولت برای پاسخگویی به مشکلات اقتصادی در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی اجتماع کردند.
اجتماع طلاب در محکومیت اغتشاشات اخیر با حضور  حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر و با هدف مطالبه از دولت برای پاسخگویی مشکلات اقتصادی مردم در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی اجتماع کردند.

این تجمع به منظور مطالبه گری از مسؤولان کشور برای رسیدگی به مشکلات برگزار شده است، همچنین طلاب مردم انقلابی استان قم را برای حضور پرشور در راهپیمایی در محکومیت اقدامات آشوبگران دعوت کردند.

طلاب و فضلا با تأکید بر این که دولت باید گوش شنوایی برای مطالبات و مشکلات مردم داشته باشد و آن ها را حل کند، از مردم ولایتمدار ایران خواستند تا در برابر توطئه های ضد انقلاب و دشمنان هوشیار باشند.

اجتماع کنندگان با تصریح بر این که حرکت ها باید کاملا مردمی و قانونمند باشد، خواستار ایجاد امید از سوی روحانیت در امت اسلامی شدند تا بدین وسیله دسیسه های دشمنان انقلاب در ناامید کردن مردم ایران اسلامی خنثی شود.

 طلاب و فضلای انقلابی حوزه در این تجمع با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر غارت‌گر بیت المال»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «یه اختلاس کم بشه گرونی‌ها حل میشه»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است»، «بانکداری ربوی اصلاح باید گردد»و «مفسد اقتصادی دشمن انقلاب است»  ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، بر توجه دولت به مطالبات اقتصادی مردم تأکید کردند.

همچنین حاضران با در دست داشتن نوشته هایی با عنوان «مسؤولان پاسخگو باشند مردم گله‌مندند»، «ننگ ما ننگ ما مسؤول بی درد ما» و «اصلاح اقتصادی نه تسلیم سیاسی» در دست داشتند.

در این اجتماع حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به به مطالبات به حق مردم، رسیدگی به مشکلات مردم را وظیفه مسؤولان دانست و ضمن محکومیت حرکات آشوبگرانه عده ای سوء استفاده گر، از مردم انقلابی قم خواست تا در راهپیمایی اعلام انزجار از آشوبگران، حضوری پرشور و گسترده داشته باشند./978/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات