۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۴۴۳۶۳
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

بودجه ۹۷ پاسخگوی نیازهای فرهنگی کشور نیست

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، خواستار نگاه عادلانه دولتمردان به مؤسسات شد و گفت: دولت نباید از امور فرهنگی غافل بماند و بداند که بودجه ۹۷ پاسخگوی نیازهای فرهنگی کشور نیست.
حجت الاسلام رضوی مهر

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جو سازی در رشد قیمت ها، تورم و گرانی را موجب به وجود آمدن یأس درخانواده‌ها دانست و گفت: این شیب تند افزایش قیمت ها که برخی دولتمردان آن را ملایم توصیف می کنند موجب فشار شدید اقتصادی بر اقشار آسیب پذیر خواهد بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بنزین و نان را دو نیاز حیاتی جامعه برشمرد و اظهار داشت: درباره این دو کالا می طلبد که با تدبیر عملی به دور از شعار، برنامه ریزی شود تا دهک های زیر خط فقر دچار مشکلات جدی نشوند.

وی در توصیه ای به دولتمردان از آن‌ها خواست: در تخصیص بودجه برای موسسات جناحی عمل نکنید، نیاز جدی برای فرهنگ سازی در جامعه، توجه به نهادهای همسو با نظام است و این باید معیار و ملاک تخصیص بودجه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه خواستار نگاه عادلانه دولتمردان به مؤسسات شد و افزود: دولت نباید از امور فرهنگی غافل بماند و بداند که بودجه 97 پاسخگوی نیازهای فرهنگی کشور نیست.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: دولتمردان نسبت به وضعیت فرهنگی جامعه از خود غیرتمندی نشان دهند و امر به معروف و نهی از منکر نباید به موزه‌ها سپرده شود؛ امروز بیش از هر روز دیگر به جهت تمدن سازی نیازمند توجه کامل دولت به همه ابعاد فرهنگ در جامعه هستیم./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات